دومین دوره مسابقات کشوری آفرود دسته جات آزاد و هیئت‌های استان تهران در پیست شمشک استان تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، دومین دوره مسابقات کشوری آفورد روزهای 29 و 30 خرداد در تهران و ارتفاعات رودبار قصران و منطقه شمشک برگزار شد.

برگزاری این مسابقات که توسط کمیته دو دیفرانسیل فدارسیون اتومبیلرانی و موتورسواری و با همت شهرداری شمیرانات صورت گرفته بود در پیست همجوار پیست اسکی شمشک که به طول 2500 متر ساخته شد بود انجام شد.

اسپانسر کل این دوره از مسابقات قهرمانی آفرود کشور را شرکت ایران لوور بر عهده داشت.

از استان‌های قزوین – چهارمحال بختیاری، مازندران، کرمانشان، کردستان، آذربایجان شرقی، فارس، سمنان، یزد، گیلان به همراه 2 تیم آزاد تهران و مازندران و شرکت ایران لوور در ایران رقابت راننده حضور داشتند که در مجموع 54 شرکت کننده بودند.

15داور از پیست ریس تهران و تیم داوری شمشک این رقابت‌ها را قضاوت کردند.

دومین دوره مسابقات آفرود قهرمانی دسته‌جات و هیئت‌های کشور در 4 کلاس چهار سیلندر زیر 2500cc، شش سیلندر آزاد یک و آزاد او ورال برگزار شد که نفرات برتر هر کلاس در ذیل می‌آید:
 
در کلاس چهار سیلندر: فرشاد ابراهیمی از قزوین با کسب زمان 2 دقیقه و 57 ثانیه و 89 صدم ثانیه به مقام اول دست یافت و امین میثمی از آذربایجان شرقی و قاسم وکیلی از قزوین به ترتیب دوم و سوم شدند.

در کلاس شش سیلندر نیز آرمان طاهر دوست از دسته جات آزاد مازندران با کسب زمان 2 دقیقه و 26 ثانیه و 83 صدم ثانیه اول شد و صابر خسروی کاکاوند و نجم‌الدین ویسی هر کدام به ترتیب به مقام‌های دوم و سوم دست یافتند.

مرتضی نوری اصل با ثبت زمان 2 دقیقه و 47 ثانیه و 30 صدم ثانیه از استان کرمانشاه در کلاس آزاد یک مقام اول را کسب کرد و علیرضا نعمتی و علی خضری از قزوین در رده‌های دوم و سوم ایستادند.

همچنین در کلاس آزاده او ورال نیز عباس سربازی نماینده آذربایجان شرقی با ثبت زمان 2 دقیقه و 43 ثانیه و 31 صدم ثانیه بالاتر از دیگر رقبای خود بر سکوی قهرمانی ایستاد علیرضا محمدیان از استان سمنان و فرشاد ملکی از دسته‌جات آزاد آفرود کلوپ تهران نیز به ترتیب در رده‌های بعدی قرار گرفتند.

شایان ذکر است، که این دوره از مسابقات از سطح کیفی بالایی برخوردار بود و مورد استقبال ویژه رانندگان این رشته ورزشی قرار گرفت.

استقبال بیش از سه هزار تماشاگر نیز از این مسابقات مثال زدنی بود.

همچنین حضور مدیران فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری و از جمله شهرزاد کیانی دبیر این فدراسیون و تاجیک شهرداری و اعضای شورای شهر شمشک در پیست شمشک نقطه قوتی برای ورزشکاران و رانندگان آفرود بود.

انتهای پیام/

برچسب ها: شمشک ، پیست ، مسابقات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار