کارشناس فوتبال گفت: در بازی با آرژانتین انتظار یک بازی آبرومندانه را داریم در صورتی که با وجود کی‌روش انتظارات بیشتری هم می‌توان از ایران داشت.

حمید درخشان کارشناس فوتبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: امشب در بازی ایران و آرژانتین انتظار یک بازی خوب و آبرومندانه را داریم؛ اگر بازنده هستیم سربلند باشیم مانند استرالیا که در مقابل تیمی که 5 گل به قهرمان جام قبلی زد، ایستادگی کرد، سه گل خورد اما دو گل هم زد. بازی خوب قسمتی از جذابیت فوتبال است.

وی درباره عملکرد تیم ملی در بازی‌های اخیر گفت: سرچشمه مشکلات بازیکنان ما، یکی باشگاههای بازیکنان است که نتوانسته‌اند حداقل آمادگی بازیکنان را برای رودرویی با تیم‌های بزرگ فراهم کنند و مشکل دیگر تیم ماست.

45 دقیقه ایران در مقابل تیم نیجریه بازی کرد و بین دو نیمه، مربی نامدار تیم ملی ایران نتوانست مشکلات تیم ما را بررسی و رفع کند و ما در نیمه دوم هم با همان اشکالات بازی کردیم.

وی خاطرنشان کرد: در بازیهای قبلی هم نتیجه کارهای این مربی کارشناسی نشد، در صورتی که اکثر کارشناسان فوتبال ما کارشناسان حرفه‌ای  وبی نقصی هستند احتمالا از آنها به خاطر اعتماد به کی‌روش استفاده نشد و یا کادر فنی باعث این مشکلات شد.

حمید درخشان کارشناس فوتبال در ادامه اظهار داشت: با وجود بازیکنان خوبی مثل دژاگه، قوچان نژا، تیموریان و حتی پولادی از مدافعین و بسیاری دیگر، باز هم ما فقط انتظار یک بازی خوب را از تیم ملی را داریم و همین که آبرومندانه، حتی باخت آبرومندانه داشته باشیم برای ما قابل قبول است. در صورتی که با وجود مربی نامدار، و بازیکنان خوب انتظار بیشتری از ایران می‌رود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار