فرمانده انتظامی مازندران گفت: در نظرسنجی انجام شده 70 درصد شرکت کنندگان خواستار حضور پلیس در کنار سواحل دریای مازندران هستند.

ˈ به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، مسعود جعفری‌نسب ظهر در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان مازندران در دفتر نماینده‌ ولی‌فقیه در استان مازندران با اشاره به برنامه‌ریزی برای اجرای طرح دریا در استان مازندران گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده وظیفه دستگاه‌های اثرگذار در دریا مشخص شد.

وی با اشاره به حضور ناجیان غریق در کنار دریا ادامه داد: فرماندهی انتظامی مازندران نیز در 80 نقطه از سواحل استان مستقر است.

فرمانده انتظامی مازندران به برنامه‌ریزی انجام شده برای ساماندهی واحدهای صنفی در کنار سواحل افزود: افرادی که در کنار دریا اقدام به فروش مواد غذایی می‌کنند باید صلاحیت قانونی لازم را داشته باشند.

این مسئول به برگزاری جلسه با مدیران عامل شهرک‌های ساحلی نیز اشاره کرد و گفت: مواردی که باید توسط شهرک‌نشینان ساحلی رعایت شود به آن‌ها تذکر داده شد.

وی تصریح کرد: مسئولان شهرک‌های ساحلی نیز متقاعد شدند که برخی از ناهنجاری‌های موجود در این شهرک‌ها را ساماندهی کنند.

جعفری‌نسب با اشاره به حضور اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس در کنار دریا خاطرنشان کرد: برخی نیز درباره حضور پررنگ پلیس در کنار دریا مطالبی را مطرح کردند و در نظرسنجی انجام شده 70 درصد مردم خواستار حضور پلیس در کنار سواحل هستند.

فرمانده انتظامی مازندران خواستار ساماندهی رستوران‌ها و مراکز عرضه غذا در ماه رمضان شد و گفت: عملکرد برخی رستوران‌ها چهره استان را نسبت به ماه مبارک رمضان بی‌تفاوت نشان می‌دهد که نیاز است مسئولان گردشگری در این زمینه ورود مناسبی داشته باشند.

جعفری‌نسب خاطرنشان کرد: اجرای این طرح سال گذشته نیز در دستورالعمل پلیس مازندران قرار داشت که مورد استقبال نیروهای انتظامی استان قرار گرفت و مسئولان مرکز نیز جوایزی را برای شرکت کنندگان در این طرح در نظر گرفتند./س

برچسب ها: سواحل ، خواستار ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.