شهردار منطقه 8 از مناسب سازی معابر شهری در شرق تهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان سعید طلوعی با اعلام این مطلب گفت:به منظور رفاه حال شهروندان جهت تردد آسان در معابر، پیاده روهای شرق تهران مناسب سازی شدند.

وی افزود: به همین منظور ساماندهی معابر شهری و تسهیل در عبور و مرور جانباران  و معلولین، همسطح سازی معابر شهری در سطح محدوده انجام شد.

وی ادامه داد: جمع آوری سرعت گیرهای فرسوده و موانع فیزیکی از دیگر اقدامات این واحد است.

وی با اشاره به روزهای فصل تابستان و افزایش سفرهای درون شهری تصریح کرد: به منظور سهولت رفت و آمد شهروندان، به خصوص در معابر پرتردد ترافیک تلاش داریم برنامه های اجرایی در حوزه عمران را زودتر از موعد مقرر به پایان برسانیم.

طلوعی با اشاره به اجرای عملیات اصلاح هندسی در معابر شرق تهران، گفت: در راستای تردد ایمن و آسان شهروندان عملیات اصلاح هندسی جهت دور برگردان دو طرفه و دسترسی محلی در معابر پر تردد انجام پذیرفت.

وی گفت: اجرای عملیات اصلاح هندسی در شرق تهران، عمدتا در معابر و تقاطع‌هایی صورت گرفته که به دلیل حجم تردد خودروهای عبوری، با احتمال ایجاد ترافیک و ازدحام خودرو‌ها روبرو بودند.

وی در پایان  با اشاره به ساخت و ترمیم 15 آب نما، در سطح محدوده خاطر نشان کرد: این طرح با هدف ایجاد زیبایی بصری و استفاده از عنصر آب در فضای سبز با طراحی های متنوع صورت پذیرفت.

انتهای پیام/

برچسب ها: شهردار ، منطقه ، معابر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار