آلیا:

آزادی هم جنس‌بازی را حقوق بشر نمی‌دانیم

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: ما هرگز آزادی هم جنس‌بازی را حقوق بشر نمی‌دانیم و زیر بار این موضوعات نمی‌رویم البته پس از گزارش احمد شهید یکسری ادعاهای بی اساس که مبنای آن گزارش‌گیری از منافقین بود مطرح شد.

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، فاطمه آلیا با حضور در برنامه شوق زندگی که ظهر امروز از شبکه سوم سیما پخش شد، گفت: غربیان با جهان‌بینی که دارند مسائل حقوق بشر، آزادی عقیده و مبارزه با فقر را سر می‌دهند اما استانداردهای دو گانه‌ای دارند و با پرچم مبارزه با تبعیض خودشان تبعیض ایجاد می‌کنند. 

عضو فراکسیون حقوق بشر مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ایران نقش بسیاری داشت تا کمیسیون حقوق بشر به شورای حقوق بشر در سال 2006 تبدیل شد تا با مصادیق دوگانه مبارزه کنند و در سال 2007 ساز و کاری انجام شد تحت عنوان بررسی دوره وضعیت حقوق بشر کشورها که طی آن در4 سال قبل گزارشی داشتیم و هم‌اکنون ستاد حقوق بشر و قوه قضاییه با حضور وزرای ذی‌ربط و همچنین سه قوه بسیار فعال است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در گزارشی که ارائه شد موارد نقض حقوق بشر علیه ایران مطرح شد که اکثرا پاسخ داشتند اما برخی مسائل بر مبنای معیارهای غربیان بود و ما هرگز آزادی هم جنس‌بازی را حقوق بشر نمی‌دانیم و زیر بار این موضوعات نمی‌رویم البته پس از گزارش احمد شهید یکسری ادعاهای بی اساس که مبنای آن گزارش‌گیری از منافقین بود مطرح شد.

وی افزود: در جلسه با خانم پیلای که مشاورش از اعضای منافقین است و از منابع گزارش احمد شهید به حساب می‌آید می‌گفتند که شما چقدر زندانی سیاسی دارید اما ما گفتيم اینها زندانی امنیتی هستند که در سال 88 مخل امنیت شدند و باید با آنها برخورد قانونی می‌شد.
 
آلیا بیان داشت: طبق گزارش احمد شهید مجازات‌های قانونی القا به رفتار ظالمانه شده است اما کمیسیون حقوق بشر نسل‌کشی در نینوا و تجاوز به زنان در موصل را بیان نمی‌کند چراکه در یک مقطعی صهیونیسم مسیحی و بعد صهیونیسم یهودی در آخر صهیونیسم اسلامی تحت عنوان داعش به راه انداختند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ایران گفتگوی دو جانبه با کشورهای دیگر دارد اما به نظر می‌رسد احمد شهید با نقشه انتخاب شده آمده چراکه از دانشمندان شهید هسته‌ای نامی نمی‌برد و ما بارها گفته‌ایم که گزارشگر موضوعی را می‌پذیریم البته ظرفیت‌های حقوق بشری در مجلس و قوه قضاییه قابل ارائه است و احمد شهید از قاتلی که به حکم قانون محاکمه می‌شود گزارش می‌دهد اما از اعدام 50زن بیمار روانی در آمريكا اسمی برده نمی‌شود.

انتهاي پيام/

برچسب ها: آلیا ، مجلس ، حقوق ، بشر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار