گردهمايی سالانه فيلمسازان و عكاسان سينمای جوان استان تهران از فردا يك تيرماه و برگزاری نشست‌های تخصصی در موسسه فرهنگی هنری صبا وابسته به فرهنگستان هنر كليد می‌خورد.

به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی انجمن سينمای جوانان ايران در نخستين روز از گردهمايی هنرمندان تهرانی، ساعت 19:30 الي 21 نشستی تخصصی با موضوع «تاثير سينمای مستند بر سينمای داستانی» و حضور «خسرو سينايی» كارگردان و مستندساز برگزار می شود و نشست ديگري با حضور «ارد عطارپور» مستندساز درباره مراحل ساخت فيلم مستند از ايده تا اجرا در  روز دوم ساعت 19:30 الي 21 برگزار  خواهد شد.
 
همچنين 41 فيلم كوتاه طي روز اول و  دوم  گردهمايی در سانس های 15 – 16:30 و 16:30 الي 19 به نمايش می رسند.

بنابراين گزارش؛ در بخش عكس 52 قطعه عكس از33 عكاس به نمايش در می آيد كه مقدمه ای براي فعاليت‌های بيشتر در اين زمينه محسوب می شود و در بخش فيلم نيز 41 اثر  در  موسسه فرهنگی هنری صبا وابسته به فرهنگستان هنر روي پرده می رود.

بنابراين گزارش؛ علاقه مندان می توانند برای بازديد از نمايشگاه عكس و تماشای فيلم‌های كوتاه به موسسه فرهنگی هنری صبا وابسته به فرهنگستان هنر واقع در خيابان ولي‌عصر عج، تقاطع خيابان طالقانی، شماره 1552 مراجعه كنند.

بنابراين گزارش ؛ مراسم اختتاميه  گردهمايی سالانه فيلمسازان  و عكاسان تهران روز سه شنبه سوم تيرماه ساعت 18 در  فرهنگستان هنر  برگزار  خواهد شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: سینما ، مستند ، نمایش ، زمینه ، انجمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار