تیم ملی والیبال کشورمان در سومین دیدار خود مقابل تیم ملی ایتالیا از سری مسابقات لیگ جهانی والیبال با نتیجه سه بر صفر پیروز شد.


شهرام محمودی، قطر پاسور تیم ملی والیبال درگفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: بازی را خوب شروع کردیم و خوب هم به پایان رساندیم و اجازه قدرت نمایی به ایتالیایی‌ها را ندادیم.
وی تصریح کرد: ما در این دیدار تا حدی خوب کار کردیم که آنها نتوانستند بازی واقعی خود را به نمایش گذارند به طورکلی باید بگویم که ما ازاول بازی سوار بودیم.
وی درخصوص حضور 12هزار تماشاگر در سالن و حمایت آنها از ملی پوشان گفت: من نمی‌دانم چه طور بایدهواداران و عملکرد آن‌ها را توصیف کنم فقط می‌توانم بگویم که هر چه موفقیت داریم را مدیون آنها هستیم آنهایی که می‌آیند و ما را به معنای واقعی حمایت می‌کنند.
وی تصریح کرد: خیلی سخت است که 2یا 3 ساعت قبل از شروع بازی به سالن می آیند و با تشویق‌های خود انگیزه تیم را برای برد افزایش می دهند.
همیشه گفته‌ام و می‌گویم که دعا وانرژی مثبت آنها یکی از عوامل اصلی موفقیت ماست.
وی یادآور شد: مادرحال حاضر با 2بازی کمتر نسبت به دیگرتیم‌های هم گروه خود درجدول هستیم اگر در بازی بعدی مقابل ایتالیا موفق به کسب سه امتیاز دیگر شویم می‌توانیم به صعود به مرحله نهایی لیگ جهانی امیدوار باشیم.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: محمودی ، تصریح ، موفق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار