استاندار اردبیل گفت: در حمایت از سرمایه‌گذاران و فعالان بخش خصوصی روند این کار تسهیل شده و هیچ مانعی در این مسیر وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ مجید خدابخش در نشست با تیم سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی شرکت سیمرغ زمرد پرشین در استانداری اظهار داشت: در عصر ارتباطات و تعامل با کشورهای مختلف باید با معرفی توانمندی‌ها در جذب سرمایه‌گذاران حرکتی مثبت و جهشی انجام داد چرا که ما امروز با یک تفکر مدیریتی کارآمد سعی و تلاشمان بر این است تا بتوانیم موانع پیش‌رو را یکی پس از دیگری برطرف و با از بین بردن قوانین مخل و مزاحم تولید را به نکته پایدار برسانیم.

وی از رفع موانع سرمایه‌گذاری و بستر‌سازی برای تقویت بخش خصوصی خبر داد و یادآور شد: استان اردبیل با توجه به موقعیت خاص و توانمندی عالی در بخش کشاورزی و گردشگری می‌تواند کانون حضور سرمایه‌گذاران و کارآفرینان باشد.

استاندار اردبیل با بیان اینکه از هرگونه سرمایه‌گذاری و حضور بخش خصوصی در افزایش توان تولید برای ایجاد اشتغال در استان حمایت می‌شود، افزود: با سرمایه‌گذاری این سرمایه‌گذاران اقتصاد استان توسعهبیشتر خواهد گرفت و گام موثری در ایجاد اشتغالزایی و کارآفرینی در استان برداشته خواهد شد.

خدابخش عنوان کرد: باید برنامه‌ریزی مناسب و مدون در راستای جذب سرمایه‌گذار انجام شود و شرایط سرمایه‌گذاری این سرمایه‌گذاران به آسانی فراهم شود.

رئیس شورای اداری استان با اشاره به اینکه استان اردبیل در بخش‌های مختلف از جمله کشاورزی، گردشگری و صنعت دارای قابلیت‌های فراوانی است و این ظرفیت را در ایجاد اشتغال پایدار و افزایش توان تولید ضروری دانست.

انتهای پیام/ب

برچسب ها: اردبیل ، تسهیل ، سرمایه ، گذاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.