مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران از توسعه 35 درصدی موسسات قرآنی شهری و روستایی در سطح استان تهران در سال جاری خبرداد.

حجت‌الاسلام والمسلمین نصیرنیک نژاد مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ضمن اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب تحت عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی ، اظهار داشت: در همین راستا یکی از اولویت های جدی فرهنگی ما در سال جاری مشمول توسعه موسسات و فعالیت‌های قرآنی در جهت تقویت هر چه مطلوب‌تر عرصه فرهنگی و قرآنی در سطح استان تهران می‌شود.

وی درادامه افزود: پیرو برنامه ریزی های صورت گرفته توسعه 35 درصدی موسسات قرآنی در دو بخش شهری و روستایی به صورت جدی در الویت کاری قرار گرفته که با استعانت از الطاف الهی با جدیت هر چه تمام تر و در جهت تامین منویات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی دنبال خواهد شد.

این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد: گسترش فعالیت‌های قرآنی در حوزه‌های گوناگون اعم از مسابقات قرآنی، حفظ قرآنی، مفاهیم قرآنی، آموزش قرآن و تربیت کادر قرآنی در سطوح مختلف برای کارکنان دستگاه‌ها و با حضور در مدارس و دانشگاه ها دنبال می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار