بدون شک ورزش كمك شايانى به ايجاد و تقويت سلامت جسمانى و روانى مى كند و افرادى كه با روش صحيح ورزش مى كنند می توانند تمام عضلات خود را درگیر فعالیت و چرب سوزی کنند.

به گزارش خبرنگار کلینیک باشگاه خبرنگاران، آيا مي دانيد بدن انسان در هنگام ورزش چه تغييراتي را تجربه مي کند؟ بدن در هنگام ورزش با تغییرات زیادی روبرو می شود که دیدن تصویر آن می تواند برایتان بسیار جذاب باشد.

بررسی ها نشان می دهند، خيلي‌ها تردميل دارند، ولي نمي‌دانند چطور بايد از اين دستگاه استفاده كنند. براي همين مدتي پس از استفاده از آن با مشكلات و عوارض متعددي روبه‌رو مي‌شوند و تردميل را عامل اصلي اين همه مشكل و دردسر مي‌دانند. در حالي كه متخصصان مي‌گويند هنگام استفاده از تردميل هم بايد نكاتي را در نظر داشت و اصولي را رعايت كرد.

گفتنی است،محققان با انجام آزمایشاتی روی موش ها دریافتند که ورزش با کمک تردمیل نیز در موش ها سبب تغییرات زیادی در توده های چربی می شود اما برخی از نقاط هنگام کار کردن با  آن بسیار حساس و آسیب پذیرتر می شوند و سریعتر از سایر نقاط شروع به چربی سوزی می کنند.این نقاط در تصویر زیر به رنگ های سبز و قرمز است که شامل قفسه سینه به علت کمبود اکسیژن و ضعف عضلات پا می شود.




انتهای پیام/

برچسب ها: ورزش ، بدن ، تردمیل ، عضلات ، ضعیف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار