آسوشیتدپرس:

فقط کی روش می‌داند چگونه مسی را مهار کند

تحلیلگر آسوشیتدپرس می‌نویسد: اگرفقط یک نفر باشد که بداند چگونه می‌توان مسی را مهار کرد آن شخص کسی نیست جز " کارلوس کی روش" مربی تیم ایران.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، تحلیلگر ورزشی آسوشیتدپرس معتقد است فقط یک نفر می‌داند چگونه می‌توان "لیونل مسی" سوپر ستاره تیم ملی آرژانتین را مهار کرد و آن فرد کسی نیست جز کارلوس کی‌روش مربی تیم ملی ایران.

بر اساس این گزارش، کی روش سابقه درخشانی در مهار مسی طی دو دیدار رفت و برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان میان تیم‌های منچستر یونایتد و بارسلونا دارد.

در آن زمان کی روش دستیار الکس فرگوسن مربی تیم منچستریونایتد بود و تاکتیکی را اتخاذ کرد که با کمک آن هیچ فضای خالی برای مسی باقی نگذاشته بود. شیاطین سرخ موفق شدند در این دیدار به پیروزی دست یابند.

حالا کی روش مربیگری تیم فوتبال ایران را بر عهده دارد. وی در مورد مهار لیونل مسی گفته است: سعی داریم بار دیگر شیوه محدود کردن فضای حرکتی مسی را اجرا کنیم.

البته امروز بازیکنان متفاوتی در کنار مسی بازی می‌کنند. آنان خیلی خوب یکدیگر را می‌شناسند و با هم هماهنگ هستند.

آسوشیتدپرس در ادامه می‌نویسد: کی روش در نخستین دیدار تیم ملی ایران مقابل نیجریه به خوبی نشان داد مهارت بالایی در استفاده از سیستم تدافعی دارد. بازیکنان ایران موفق شدند نیجریه را با نتیجه بدون گل متوقف کنند.

کی روش درمصاحبه قبل از بازی با آرژانتین گفته بود تنها راهی که می‌توان در برابر ستارگان آرژانتینی ایستادگی کرد تمرکز بسیار بالای شاگردانش و سازمان دهی دقیق آنان است.

انتهای پیام/
برچسب ها: کی روش ، شیوه ، فضا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهسا
۱۷:۱۵ ۳۱ خرداد ۱۳۹۳
ارژانتین7-0ایران
Iran (Islamic Republic of)
الهه
۱۷:۱۱ ۳۱ خرداد ۱۳۹۳
امیدوارم گل بکارید
Iran (Islamic Republic of)
کسرا یاری
۱۶:۰۴ ۳۱ خرداد ۱۳۹۳
آرزو می کنم شادی یک ملت را با بازی خوب سفیران ورزشی ایران اسلامی
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۱۵:۲۳ ۳۱ خرداد ۱۳۹۳
تاکتیک کی روش ستودنی است.
با آرزوی موفقیت برای ملت ایران و آزادی عراق از دست تکفیری ها
آخرین اخبار