مدير گروه اجتماعی شبكه دو از پخش تصاوير و فيلم هايی از مناسك ماه مبارك رمضان و سفره مختلف اقوام مختلف ايران در برنامه «يك برش زندگی» خبر داد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران  به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، به گفته مهدی آذرمكان ، با شروع ماه مبارك رمضان برنامه «يك برش زندگی» با رويكرد تازه‌اي روی آنتن می‌رود، در حقيقت بخش مهمی از اين برنامه صبحگاهی به پخش تصاوير و فيلم‌هايی خبرنگاران افتخاري اين برنامه از ماه مبارك رمضان اختصاص داده می شود.
 
ماه مبارك رمضان در ميان اقوام ايرانی با آداب و رسوم مختلفي همراه است، از اين رو اين شبكه قصد دارد در اين برنامه مخاطبان «يك برش زندگي» را با خود همراه كند و به شمالي ترين تا جنوبی ترين، شرقی ترين تا غربی ترين نقاط كشور ببرد.
 
مناسك و سفرهاي افطار ماه مبارك رمضان سوژه اصلی «يك برش زندگي» خواهد بود، با اين كار مردم با آداب و سنن مذهبی اقوام مختلف ايران آشنا می‌شوند.
 
گروه اجتماعی شبكه دو در ماه مبارك رمضان همچنان با قوت به پوشش اخبار جام جهاني می پردازد و تلاش خواهد كرد در برنامه «جام از نگاه دو» تازه ترين اخبار اين رخداد مهم ورزشی را در اختيار مخاطبانش قرار دهد .
 
انتهای پیام/

برچسب ها: شبکه ، دو ، برنامه ، آداب ، رمضان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار