مدیر جهاد کشاورزی تنکابن از اجرای مبارزه بیولوژیک در بیش از یک‌هزار و 280 هکتار اراضی شالیکاری این شهرستان براي تولید محصول ارگانیک خبر داد.

نریمان اوجانی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری از اجرای مبارزه بیولوژیک در یک‌هزار و 282 هکتار اراضی شالیکاری شهرستان برای تولید محصول ارگانیک و سالم و نیز حذف سموم و حداقل مصرف آنها با رهاسازی 128 هزار و 200 قطعه تریکوکارت خبر داد.

معاون مدیرکل و مدیر جهاد کشاورزی تنکابن تصریح کرد: روند اجرای طرح‌های مبارزه بیولوژیک در اراضی شالیزاری و باغی شهرستان روبه رشد بوده و اجرای این طرح‌های کارشناسی شده علاوه بر ارتقای کیفیت محصولات تولیدی ضریب سلامت آنها را نیز افزایش می‌دهد.

اوجانی گفت: در کنار تحقیقات و پژوهش‌هایی که توسط کارشناسان وزارت جهاد کشاورزی و سازمان جهاد کشاورزی استان برای ارتقای سطح تولید و افزایش محصول صورت می‌گیرد، سالم‌سازی و تولید محصولات عاری از مواد غیرطبیعی به ویژه حذف حداکثری سموم و کودهای شیمیایی از سیاست‌های وزارت جهاد کشاورزی است ما با تمام توان این طرح‌ها را برای افزایش ضریب سلامتی محصولات تولیدی دنبال و با دقت بیش از پیش آنها را اجرا می‌کنیم./ب


برچسب ها: مبارزه ، اراضی ، تنکابن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.