عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: از معاونت برنامه‌ریزی ریاست جمهوری می‌خواهیم رقم قابل قبولی به طرح‌های دریا اختصاص دهند تا مشکلات رفع شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، رمضان شجاعی کیاسری بعد از ظهر امروز در جلسه مشترک اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس با مدیران فرهنگی مازندران در سالن شماره یک استانداری مازندران، اظهار داشت: سفر اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس به مازندران و بازدید از طرح‌ها و برنامه‌های فرهنگی، خیرات و برکاتی برای استان به همراه داشت.

وی تصریح کرد: در بازدید اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس از کارخانه چوب و کاغذ مازندران، قرار است وزرای صنعت، معدن و تجارت، ارشاد و آموزش و پرورش به کمیسیون دعوت شوند تا به جمع‌بندی برای حمایت از کارخانه چوب و کاغذ مازندران دست یابیم.

شجاعی با اشاره به اینکه اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس از تعدادی طرح‌های ورزشی استان هم بازدید کردند، گفت: وزیر ورزش و جوانان هم به کمیسیون فرهنگی دعوت می‌شود و برای تامین اعتبارات مورد نظر تکمیل این پروژه‌ها، مکاتباتی هم پیش‌بینی می‌شود.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی درباره طرح‌های دریا، اظهار داشت: با درخواست استاندار مازندران و نماینده ولی‌فقیه در مازندران، امضای مشترکی برای کمیسیون نوشته می‌شود تا از معاونت برنامه‌ریزی ریاست جمهوری بخواهیم رقم قابل قبولی به طرح‌های دریا اختصاص دهند تا مشکلات رفع شود./س



برچسب ها: درخواست ، دریا ، اختصاص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.