مدافع تیم ملی فوتبال ایران گفت: این یک فرصت طلایی است که برابر تیم بزرگی مانند آرژانتین بازی کند و شاید کمتر کسی از ما توقع برد داشته باشد. این مساله کار ما را راحت می‌کند و تمرکزمان بالا می‌رود.

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران  از سایت رسمی فدراسیون، هاشم بیگ‌زاده در نشست خبری پیش از بازی تیم ملی فوتبال ایران مقابل آرژانتین گفت: ابتدا از کی‌روش تشکر می‌کنم که با وجود مصدومیت من را به برزیل آورد تا با بدنسازی در کمپ به آمادگی برسم. به آمادگی کامل رسیده ام و بازی کردن یا نکردنم بستگی به تصمیم سرمربی تیم دارد. چه یک دقیقه، چه نود دقیقه و یا اگر اصلا بازی نکنم از صمیم قلب می‌خواهم که تیم ملی نتیجه خوبی بگیرد.

وی درباره این که از وقتی قرعه به نام ایران و آرژانتین درآمده از او به عنوان کسی که باید مسی را مهار کند نام می برند،‌گفت: این یک فرصت طلایی است که برابر تیم بزرگی مانند آرژانتین بازی کند و شاید کمتر کسی از ما توقع برد داشته باشد. این مساله کار ما را راحت می‌کند و تمرکزمان بالا می‌رود. ما آرامش زیادی داریم و با شنیدن صحبت‌های کی‌روش به وظایف‌مان عمل می‌کنیم. نتیجه دست خداست. بدون شک برگ برنده ما ایرانیانی هستند که قلب‌شان با ما و دعایشان پشت سر ماست. کی‌روش هم به عنوان مربی بزرگ برگ برنده دیگری است.

وی درپایان درباره دیدار برابر آرژانتین گفت: این بازی است که همیشه منتظرش بودیم. بازیکنان فرصت بازی با آرژانتین را با دنیا عوض نخواهند کرد.
برچسب ها: جام ، جهانی ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار