احمدی گفت: ثبت نام متقاضیان دکتری پژوهش محور بدون کنکور توقف کامل یافت.

وحید احمدی، معاون پژوهشی وزیر علوم تحقیقات و فناوری، در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: در خصوص بحث دکتری پژوهش محور، تصمیم نهایی بر این شد که در این مقطع روش گزینش نیمه متمرکز یا آزمون نیمه متمرکز مورد تایید قرار گیرد.

وی افزود: با توجه به اعلام ظرفیت‌های دانشگاهها و پژوهشگاهها که به صورت عملیاتی شده بر روی دفترچه اعلام شده و به صورت سامانه مستقل بوده است، چنانچه هم اکنون ثبت نام افراد بدون کنکور کاملا متوقف شده است.

احمدی تصریح کرد: بنابراین ثبت نام از طریق وزارت علوم متوقف شده و تعدادی که از قبل از طریق سامانه ثبت نام کرده و منتظر تایید بودند، کار گروهی در این رابطه بین معاونت پژوهشی و سازمان دانشجویی تشکیل شد که این کارگروه تمام پرونده‌ها را رسیدگی می‌کند و تقریبا هم اکنون تعداد اندکی باقی مانده که طی رسیدگی به دانشگاهها اعلام می‌شود.


انتهای پیام/











اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مريم نظري
۲۰:۵۲ ۰۱ تير ۱۳۹۳
باسلام
خسته نباشيد . تو را بخدا اين موضوع را پيگيري فرماييد چرا دانشگاهها در مصاحبه آزمون دكتر اون وزن 20درصد مصاحبه و 50درصد سوابق آموزشي پژوهشي را خودسرانه تغيير دادن تا دانشجويان مورد نظر خودشونو انتخاب كنند.
مثلا در دانشگاه بوعلي سينا رشته بيومكانيك ورزشي رتبه اول كنكور را كه رزومه خوبي هم داشته توي مصاحبه نمرشو كم كردن كه عملا قبول نشده و رتبه هاي بالا را كه دانشجوي اون دانشگاه بودن قبول كردن كه كار به مجلس كشيده و امروز آقاي دكتر كارخانه اي به وزير شديدا تذكر و تاكيد رسيدگي سريع دادن . انصاف كجاست رتبه اول كنكور را رد كنند و بعد بيان دانشجويان خودشونو قبول كنند. سازمان شنجش چرا از رتبه هاي برتر و اول حمايت نمي كنه جز اينه كه اونا از نخبگان كشور هستند . خواهشا پيگيري فرماييد.
آخرین اخبار