سرمربی تیم ملی والیبال ایتالیا گفت: زایتسف یک بازیکن است و تیم محسوب نمی شود. تاسف نمی خورم که او را به ایران نیاوردم.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، مائورو بروتو بعد از شکست برابر تیم ملی والیبال ایران در نشست خبری افزود: نمی توانم با این نتیجه حرف خاصی بزنم. از مردم ایتالیا عذرخواهی می کنم چون برخی بازیکنانم فراموش کرده بودند که برای چه تیمی بازی می کنند و بازی خوبی ارائه ندادند.
وی تصریح کرد: از تماشاگران حاضر در سالن هم عذرخواهی می کنم که خیلی بد بازی کردیم. قدرت تیم ما در این مسابقه زیر صفر بود.

سرمربی تیم ملی والیبال ایتالیا در باره اعتراض ها به داوری این بازی گفت: به داوری اعتراضی نداشتم بلکه به نحوه استفاده از ویدئوچک اعتراض می کردم چون تاخیر زیادی در روند بازی ایجاد می کرد. با این شرایط بهتر است ویدئوچک در والیبال وجود نداشته باشد. البته این حرف بهانه ای برای شکست تیم ما نیست.

وی تاکید کرد: فلسفه فدراسیون بین المللی این بود که به بازی ها سرعت ببخشد. اگر قرار باشد تا این حد وقفه به وجود بیاید بهتر است ویدئوچک نباشد. والیبال یک نمایش بزرگ است و باید همه به آن دسترسی داشته باشند. در ویدئویی که درباره عدم حضور زنان در سالن والیبال آزادی حرف زده ام هم گفته ام که والیبال ورزشی جهانی است که همه باید اجازه داشته باشند آن را تماشا کنند.

بروتو افزود: تیمی که امروز بازی کرد همان تیمی است که در مقابل لهستان دو ست به پیروزی رسید. من به این تیم باور دارم اما امروز آنچه انتظار داشتم را برآورده نکرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار