ژوليو سزار دروازه بان تيم ملي فوتبال برزيل روز پنجشنبه از ايگر کاسياس دروازه بان تيم ملي فوتبال اسپانيا دفاع کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران اين در حالي است که کاسياس به سبب شکست دو بر سفر تيم اسپانيا مقابل شيلي و وداع زودهنگام از جام جهاني به شدت هدف انتقادات قرار گرفت. تيم اسپانيا بازي نخست گروهي خود را نيز مقابل هلند پنج بر يک واگذار کرده بود و طي دو بازي در مجموع هفت گل دريافت کرد که بسياري کاسياس را عامل آن معرفي کرده اند.

ژوليو سازار 34 ساله گفت:« مردم همواره درباره اشتباهات صحبت مي کنند. اين موضوع نااميد کننده است.»

او همچنين گفت:« من به تحليل عملکرد ديگر دروازه بانان و حريفان احتمالي در اين جام جهاني  مي پردازم و کاسياس دروازه باني است که شايسته احترام ماست. او در جام هاي بسياري قهرمان شده است و سال هاي زيادي است که براي تيم رئال مادريد دروازه بان خارق العاده اي بوده است.»

دروازه بان تيم برزيل همچنين گفت:«او همانند همه دروازه بانان لحظات بدي دارد اما همواره بايد به او احترام گذاشت. اين کاسياس نبود که شکست خورد بلکه کل تيم اسپانيا متحمل اين شکست ها شدند. بدين ترين افراد هم انتظار چنين عملکردي را از آنها نداشتند ، تيمي که مملو از بازيکنان عالي است .»

بيشتر برزيل ها در ابتدا از احتمال بازي مقابل اسپانيا در مرحله حذفي رقابت هاي جام جهاني هراس داشتند اما خروج زودهنگام اسپانيا از جام در روز چهارشنبه سبب شده است تيم هاي هلند و شيلي براي اول شدن در گروه بي بجنگند.

اگر برزيل روز دوشنبه در برازيليا تيم کامرون را شکست دهد بايد با يکي از تيم هاي هلند و شيلي ديدار کند اما سزار از بيان اين موضوع که کدام يک از اين دو تيم حريفي بهتر براي برزيل ميزبان است، خودداري کرد.

سزار گفت:« ما همچنان يک بازي ديگر پيش رو داريم که پس از آن مشخص مي شود به مرحله بعدي راه يافته ايم يا خير. پس از آن بايد درباره تيم هاي هلند و شيلي صحبت کنيم. »

شاگردان لوئيز فيليپه اسکولاري در مقابل کامرون تقريبا حذف شده تنها به يک تساوي نياز دارند تا صعود خود را به مرحله بعدي تضمين کنند.

سزار گفت:« هدف ما اول شدن در گروه مان است. مي دانستيم در گروه آساني قرار نداريم. اما مواجه شدن با مشکلات از ابتداي جام خوب است. خيال ما هنوز راحت ندشه است اما در شرايط خوبي قرار داريم  و مي توانيم در گروهمان اول شويم. همين موضوع سبب اعتماد بنفس بيشتري براي ما مي شود.»
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار