محمد بیدگلی گفت: اردوی متصل به رقابت های جام جهانی را تا روز قبل از اعزام ادامه می‌دهیم.

محمد بیدگلی در گفتگو  با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  اظهار داشت: اردوی متصل به جام جهانی را ادامه خواهیم داد و صبح روز پنجم تیرماه عازم فنلاند می شویم.

وی درخصوص وضعیت تیم ملی گلبال آقایان بیان کرد: مسابقات انتخابی بازیهای اینچئون تاثیر زیادی برای شناخت نقاط قوت و ضعف بازیکنان داشت و قهرمانی در این رقابت‌ها اعتماد به نفس بازیکنان را بالا برده است.

سرمربی تیم ملی گلبال آقایان در ادامه بیان کرد: ما بازی تدارکاتی انجام ندادیم و این مسابقات حکم بازی تدارکاتی برای ما داشت و باعث شد مشکلات خود را در تمرین حل کنیم.

محمد بیدگلی درمورد برگ برنده تیم ملی گلبال کشورمان در رقابت‌های جام جهانی فنلاند گفت: آمادگی کامل بازیکنان و همدلی و انگیزه بالای آنها برگ برنده ما دراین مسابقات است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در رقابت‌های جام جهانی روز اول با تیمهای آلمان و آمریکا، روز دوم با تیم‌های جمهوری چک و اوکراین، روز سوم با الجزایر و روز چهارم با تیمهای اسپانیا و فنلاند میزبان جام جهانی به رقابت می‌پردازیم.

گفتنی است، جام جهانی گلبال از پنجم تیرماه به میزبانی فنلاند آغاز می شود و تیم گلبال بانوان کشورمان به دلیل هم گروهی با رژیم صهیونیستی در این رقابت‌ شرکت نمی‌کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کاظم
۱۱:۵۷ ۱۷ تير ۱۳۹۳
تورخدا به مسئولین بگویید کجا مربی مادام العمر دید 14 سال است ایشان مربی تیم ملی گلبال است متاسافانه تمام ورزشکاران گلبال را سرخورده کرده فقط چند فرد خاص دعوت می کند
Iran (Islamic Republic of)
مراد
۱۲:۵۱ ۱۴ تير ۱۳۹۳
مردم نمی دانند ولی ما می دانیم تیم های آسیای به اندازه تیم پیشکسوتان تهران هم قوی نیستند افتخار نکن به قهرمانی ای سرمربی مادام العمر
Iran (Islamic Republic of)
طاها
۱۲:۴۸ ۱۴ تير ۱۳۹۳
خدا مشتی ...به سر مربی بدهد وقتی بازیکنان ارنج می دهند وبازیکن دعوت می کنند چه سر مربی برا همین 13تا14سال است مربی تیم مانده
آخرین اخبار