باند حرفه ای سارقان ويلاهای افراد غير بومی در حاشيه و سطح شهرستان چالوس توسط پلیس دستگیر و روانه زندان شدند.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران؛ در پی وقوع چندين فقره سرقت از ويلاهای افراد غير بومی در حاشيه و سطح شهرستان چالوس که در ايام غير حضور مالکين ويلاها به وقوع پيوسته و موجب نارضايتی آنان شده بود پليس آگاهی شهرستان چالوس تحقيقات خود را در خصوص شناسايي و دستگيري سارقان آغاز کردند.

در ادامه با بازديد کارشناسان از محلهای وقوع سرقت مشخص شد که نحوه و شگرد سرقت ، تشابه زيادی به يکديگر وجود داشته که نشان از وقوع آن توسط باند حرفه ای داشت.

با تحقيقات ميدانی و فعال نمودن منابع و مخبرين و تلاش شبانه روزی مامورين پليس آگاهي شخصی به هويت معلوم بعنوان مظنون به سرقت های فوق شناسايی که با هماهنگی مقامات قضايی دستگير و به پليس آگاهی دلالت شد.

متهم در ابتدا منکر هر گونه سرقت بوده که با دلايل و مدارک ارائه شده از سوي پليس آگاهی به تشکيل باند سرقت با همراهی افرادی به هويت های معلوم اعتراف نموده و به سرقت حدود 60 فقره منزل و ويلای سطح شهرستان های چالوس ، کلاردشت ، مرزن آباد ،کجور (نوشهر) به ارزش تقريبي 500 ميليون تومان اقرار و اعتراف کرد.

در ادامه با همکاری سارقين دستگير شده حدود 100 ميليون تومان از اموال مسروقه کشف و صحنه های سرقت با حضور باند سارقين بازسازی شد که در اين رابطه حدود 20 نفر مالخر شناسايی و دستگير و کليه شکات پرونده شناسايي به همراه متهمان دستگير شده به محاکم قضايی دلالت شدند.

گفتنی است: متهمان با قرار وثيقه سنگين از سوي بازپرسی شعبه دوم دادسرای چالوس روانه زندان نوشهر شدند.

انتهای پیام/

برچسب ها: سرقت ، ویلا ، دستگیری ، پلیس ، انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار