راه در این هفته شاهد اتفاقات بسیاری از جمله راه اندازی سامانه هم قطار و تغییر در مدیریت فرودگاه بین المللی امام خمینی بود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران راه در این هفته شاهد اتفاقات بسیاری از جمله راه انداری سامانه هم قطار و تغییر در مدیریت فرودگاه بین المللی امام خمینی بود.

براساس این گزارش

بامشارکت متخصصان آلماني توليد ريل ملي در کارخانه ذوب آهن اصفهان کليد امروز خورد.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور از امضای توافقنامه‌یی با یک شرکت چینی برای احداث فرودگاه جدید مشهد در اراضی به مساحت 1500 هکتار به‌صورت فاینانس خبر داد.

نائب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی:

چک به موقع ناوگان، دعوت از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی به منظور سرمایه‌گذاری در امور هوانوردی و فرودگاهی، جلب اعتماد بخش خصوصی برای ورود به پروژه‌های فرودگاه‌های سراسر کشور از جمله اقداماتی است که باید برای آنها سیاست‌گذاری و برنامه مشخصی تدوین شود

مدیرکل فرودگاه‌های استان یزد گفت: قول افزایش پرواز از شرکت‌های هواپیمایی گرفته شده اما تنها شرط اساسی برای این موضوع، وجود ناوگان مورد نیاز برای افزایش پرواز‌ها است.


مدیر عامل رجاء خبر داد:
مدیر عامل شرکت حمل و نقل ریلی رجاء از برنامه‌ریزی برای توسعه سامانه‌های فروش غیر حضوری بلیت در این شرکت خبر داد و گفت: میزان فروش بلیت غیر حضوری قطار به 50 درصد از کل فروش بلیت‌ها می‌رسد.

ساختمان تکنیکال بلاک فرودگاه ساری با ارتفاع 31 متر روز پنج‌شنبه 29 خردادماه سال جاری توسط مدیر عامل شرکت فرودگاه‌های کشور افتتاح می‌شود.

نائب رئیس اول کمیسیون برنامه و بودجه

تاج‌گردون گفت: برای پر کردن ظرفیت‌های خالی هواپیما مذاکرات و اقداماتی از سوی استانداری‌ها صورت گرفته اما کافی نبوده چراکه دغدغه‌های استانی بیشتر از آن چیزی است که بتواند زمانی را برای پاسخگویی به فرودگاه‌ها اختصاص دهد.

توسط مدیرعامل رجا؛

سامانه هم‌قطار (فروشی موبایلی بلیط قطار) امروز توسط موسوی نزاد، مدیرعامل شرکت رجا راه اندازی شد.

تصادف در فرودگاه امام خمینی ؛

یک دستگاه اتوبوس روز جمعه با ایرباس 310 هواپیمایی ماهان برخورد کرد.

مدیرکل جدید فرودگاه بین‌المللی امام‌خمینی(ره) گفت: نیاز نیست زیرساخت‌ها را توسعه دهیم بلکه باید بهسازی‌ها را در فرودگاه آغاز و آن را تکمیل کنیم و این امر تنها با برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری مدون تحقق می‌ یابد.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور گفت: فرودگاه امام‌خمینی(ره) ظرفیت بیش از شش‌ میلیون مسافر را دارد و می‌بایست با برنامه‌ریزی مناسب از همه ساعات این فرودگاه برای انجام پرواز بهره‌ برد.

در پي اجراي ماده 161 برنامه پنجم و حذف تخفيف‌هاي شركت‌هاي هواپيمايي، همچنين آزادسازي نرخ بليط‌ها، منتظر تعادل قيمت‌ها و شفاف‌‌سازي بازار و عرضه و تقاضا هستيم که به محض اجراي كامل قانون پيگيري‌هاي لازم را جهت تشويق ايرلاين‌ها براي افزايش پروازها انجام خواهيم داد.

مدیرکل جدید فرودگاه بین‌المللی مهرآباد:


رستمی گفت: فرودگاه‌ها برای حرکت به سوی توسعه باید مدیریت یکپارچه‌یی را در فعالیت‌های خود پیاده‌سازی کنند.


سعید چلندری به‌عنوان جایگزین مرتضی دهقان سکان‌دار فرودگاه بین‌المللی امام‌خمینی(ره) شد.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار