با تصویب اعضای شورای شهر اردبیل 10 میلیون تومان به برگزاری همایش روحانیون در اردبیل اختصاص یافت.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران،، حجت‌الاسلام محمدرضا سرداری صبح امروز در چهل و دومین جلسه رسمی شورای شهر اردبیل گفت: تحرکاتی که اخیراً به دست گروهک انحرافی داعش در منطقه به ویژه عراق رخ داده حرکتی ناجوانمردانه در بلاد اسلام بود که دل هر انسان آزاده‌ای را به درد می‌آورد و راه چاره غلبه ملت عراق بر این گروه شرور جز وحدت و اتحاد و انسجام نمی‌تواند عنصر دیگری باشد.

وی با بیان اینکه امروز عالم اسلام به دلیل تفرقه و برخی کینه‌توزی دشمنان به ویژه استکبار جهانی گرفتار چنین گروه‌های تندرویی شده است، یادآور شد: مرجعیت جهان اسلام و تشیع آیت‌الله سیستانی با فتوایی که صادر کرده مردم عراق را به جهاد و بسیج همگانی برای از بین بردن چنین تفکرات انحرافی و گروه‌های تروریستی دعوت کرده تا ریشه این گروه تندرو خشکانده شده و مجالی برای قدرت‌نمایی آن‌ها به وجود نیاید.

رئیس شورای شهر اردبیل تصریح کرد: همان طوری که این گروه‌های تروریستی با حمایت مستقیم آمریکا و برخی از سران مزدور منطقه در سوریه ناکام شدند در کشور عراق نیز به ناکامی می‌رسند و در برابر اتحاد امت اسلامی راهی جز تسلیم و فرار نخواهند داشت.

سرداری راه نجات امت اسلامی را داشتن وحدت، اتحاد و انسجام با محوریت مرجعیت دینی و رهبری صالح عنوان کرد و افزود: تا زمانی که این امر محقق نشود نمی‌توان انتظاری در نابودی و سرکوبی نظام دیکتاتوری و تفکر الحادی همچون داعش و گروه‌های تکفیری دیگر داشت.

وی گفت‌: اعضای شورای شهر اردبیل به مانند سایر مردمان مسلمان در ایران و سایر بلاد آمادگی خود را در لبیک به حضور در این کشور و قرار گرفتن در صف اول مبارزه با نفاق و انحراف اعلام می‌کنند و آمادگی دارند با لبیک به فرمان مرجعیت و حرکت جهادگونه در این زمینه بتوانند دشمنان و گروه‌های تکفیری که علیه اسلام به پا خواستند را ناکام کرده و سرجای خود بنشانند.

رئیس شورای شهر اردبیل ادامه داد: در چنین شرایطی است که بصیرت امت اسلامی امری بسیار ضروری است و در این باب همه باید به هوش باشیم و اجازه ندهیم تا دشمنان نظام اسلامی و شیعه بخواهند علیه امت اسلامی توطئه‌ای به راه اندازند.

کمک 10 میلیون تومانی شورا و شهرداری به همایش روحانیون

 در ادامه این جلسه با تصویب اعضای شورای شهر اردبیل 10 میلیون تومان به برگزاری همایش روحانیون در اردبیل اختصاص یافت.

رئیس شورای شهر اردبیل خاطرنشان کرد: به مانند استان‌های دیگر این همایش قرار است در اردبیل نیز برگزار شود که در جلسه هماهنگی این همایش قرار شد شورا و شهرداری هزینه پذیرایی این مراسم را متقبل شود که ما به عوض تامین این منابع 10 میلیون تومان به صورت نقد به برگزاری این همایش کمک می‌کنیم.

سرداری ادامه داد: همه دستگاه‌های استان دست به دست هم داده‌اند تا این همایش با شکوه خاص در اردبیل به مانند سایر استان‌ها برگزار شود تا در قالب برنامه هادیان نور از روحانیون پیشکسوت و دارای سن و سال بالا با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شود.

انتهای پیام/م
برچسب ها: اردبیل ، شورا ، همایش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.