وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، از رفع مشکل کمبود فضای فیزیکی و تخت های مورد نیاز بیمارستان های کشور تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

دکتر حسن قاضی زاده هاشمی در جریان بازدید از بیمارستان شهر لردگان در استان چهارمحال و بختیاری، با اعلام این خبر گفت: حل مشکل کمبود پزشک، پرستار، منابع مالی و تجهیزات پزشکی نیز در دستور کار وزارت بهداشت قرار دارد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، افزایش رضایتمندی مردم از ارائه خدمات در مرکز درمانی را قابل توجه ارزیابی کرد و افزود: روحیه مدیران حوزه سلامت استان چهارمحال و بختیاری قابل ستایش است.

وی، با تاکید بر تکریم مردم و بیماران تصریح کرد: مردم از وزارت بهداشت انتظار دریافت خدمات با کیفیت بالا را دارند و وظیفه ما ارائه خدماتی در شان مردم است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در سفر چند ساعته به استان چهارمحال و بختیاری، ضمن بررسی روند اجرای طرح تحول سلامت و مشکلات بخش بهداشت و درمان، از بیمارستان های لردگان و ولیعصر (عج) بروجن بازدید کرد.

شهرستان لردگان، با بیش از 190 هزار نفر جمعیت، از شهرستان های 9 گانه استان چهارمحال و بختیاری می باشد که مرکز آن ( شهر لردگان ) در فاصله 160 کیلومتری شهرکرد ( مرکز این استان ) قرار دارد. /س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.