همایش و سمینار کشوری « بهداشت دهان و دندان » با حضور مسئولان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، و کارشناسان دانشگاه های علوم پزشکی کشور، در سالن ابن سینای دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

این سمینار 2 روزه از صبح روز گذشته ( چهارشنبه 29 خرداد 93 ) آغاز و تا پایان وقت امروز پنج شنبه ادامه دارد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان چهارمحال و بختیاری در این همایش گفت: این استان در اکثر شاخص های بهداشتی عملکردی بهتر از متوسط کشوری دارد اما در شاخص های بهداشت دهان و دندان در وضعیت نامطلوبتری به سر می برد.

علی ضامن صالحی فرد افزود: استان چهارمحال و بختیاری از نظربهره مندی از امکانات و تجهیزات دندانپزشکی و نیروی انسانی، محروم و نیازمند توجه ویژه مسئولان است.

وی ادامه داد: برخی روستاهای استان چهارمحال و بختیاری در مناطق سخت گذر، از خدمات دندانپزشکی محرومند که ضروری است فعالیت مجدد بهداشتکاران در استان های محروم ساماندهی و تقویت شود.

صالحی فرد، تشکل تیم سیار و راه اندازی کلینیک سیار دندانپزشکی را از اقدامات موثر در راستای ارتقای سطح بهداشت دهان و دندان در مناطق محروم برشمرد.
در همایش و سمینار کشوری « بهداشت دهان و دندان » در شهرکرد، مسئولان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، و کارشناسان دانشگاه های علوم پزشکی کشور حضور دارند./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.