غضنفرآبادی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

نامه به رئیس‌جمهور برای گنچاندن "خرمای بم" در سبد کالای ماه رمضان

نماینده شهرستان بم از ارسال نامه‌ای به رئیس جمهور برای گنجاندن "خرمای بم" در سبد کالای ماه رمضان خبرداد.

حجت‌الاسلام موسی غضنفر‌آبادی نماینده شهرستان بم در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران از نحوه رسیدگی به مشکلات کشاورزان این شهرستان انتقاد کرد و گفت: متأسفانه کشاورزان شهرستان بم که عمدتا محصول خرما تولید می‌کنند، با مشکلاتی مواجه هستند.  
 
وی افزود: به دلیل وضعیت بد اقتصادی و تورم که اکثر محصولات کشاورزی با افزایش قیمت مواجه بود ولی محصول خرما نه تنها افزایش قیمتی نداشت بلکه با کاهش قیمت نیز مواجه است.  
 
نماینده شهرستان بم در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: به دلیل عدم افزایش قیمت خرما و درجه این محصول، کشاورزان شهرستان بم محصول خرمای خود را در سردخانه‌ها انبار کرده‌اند تا شاید بتوانند آن را به فروش برسانند.
 
عضو مجمع نمایندگان استان کرمان خاطر نشان کرد: برای رفع این معضل و رفع مشکلات کشاورزان شهرستان بم نامه ای به رئیس جمهور فرستادیم و درخواست کرده‌ایم دولت در سبد کالا خرمای شهرستان بم را هم قرار دهد.  
 
جعفر‌آبادی تأکید کرد: این اقدام هم باعث افزایش برکت سفره افطار روزه‌‌داران در ماه مبارک رمضان خواهد شد و هم اینکه کشاورزان شهرستان بم خریداری و مشکلات آن‌ها رفع می‌شود.  
 
وی در پایان گفت: این نامه را از طریق آقای زاهدی نماینده کرمان به رئیس جمهور ارسال کرده‌ایم.  
   
گفتنی است؛ شهرستان بم در حال حاضر حدود 80 هزار جمعیت دارد که منبع اصلی درآمد آنها کشاورزی بوده وعمده‌ محصولات تولیدی آنها خرما است. 

انتهای پیام/
برچسب ها: درخواست ، دولت ، سبد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار