مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی اردبیل گفت: مدیریت جهادی در عرصه جهاد کشاورزی و در تولید مواد غذایی امنیت و استقلال کشور را رقم زده و قطع وابستگی‌ها را برای ما به ارمغان می‌آورد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ حجت‌اسلام اکبر اکبری در همایش فرهنگ و مدیریت جهادی در اردبیل اظهار داشت: لزومی ندارد ما با داشتن سرمایه‌ عظیمی همچون ولایت و رهبری، نیروهای خلاق، مردمانی سختکوش، منابع ارزشند و غنی خدادادی و عزمی راسخ دلواپسی داشته و بخواهیم نگران آینده باشیم.

وی با یادآوری اینکه امروز در هر نقطه‌ای از این کشور سفره‌ای باز می‌شود محصولاتی از تولیدکنندگان بخش کشاورزی را شاهد هستیم، افزود: اگر به دید انصاف به این تولیدات نگاه کنیم حرکت در این عرصه یک جهاد مقدس است و حتی به صراحت می‌توان گفت این جهاد بالاتر از جهاد جان و شهادت‌طلبی است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی اردبیل یاد و خاطره سنگرسازان بی‌سنگر را در هشت سال دفاع مقدس گرامی داشت و عنوان کرد: امروز در سنگربانی چنین مجاهدت‌هایی ما وظیفه سنگینی را در عرصه تولید و غنای کشور داریم تا ریشه فقر برطرف شده و توانمندی‌ها افزایش پیدا کند.

اکبری با یادآوری اینکه از سال 86 ما در سازمان جهاد کشاورزی همایش فرهنگ و مدیریت جهادی را با محور شعار سال برگزار می‌کنیم، گفت: در سال‌های گذشته به طور متوسط در هر همایش 8 تا 10 مقاله ارائه می‌شد که در همایش امسال با یک رشد مناسب تعداد مقالات ارسال شده و داوری شده توسط محققان به 18 مورد رسید که از بین آنها نفرات برتر امروز معرفی می‌شوند.

وی ادامه داد: ما امروز با تولید بیشتر و حرکت در مسیر خودکفایی دست رد بر سینه نامحرمان زده و به هر شکل ممکن تلاش می‌کنیم تا جلوی نفوذ آنها را بگیریم چرا که ما امروز کشتی‌بانی بی‌بدیل همچون مقام معظم رهبری داریم که امت با پشتیبانی و عزم راسخ خود به همراهی این ستون ارزشمند خیمه نظام می‌تواند در حرکت رو به‌ جلو موفق عمل کند.

اکبری یادآور شد: باید مدیریت جهادی به یک فرهنگ غالب و روش و راهبرد تاثیرگذار تبدیل شود چرا که در هر عرصه‌ای با روحیه مجاهدانه ورود پیدا کرده‌ایم و توانسته‌ایم دشمنان را تا مرز تسلیم وادار کنیم و هیچ وقت در مرحله تردید و دودلی قرار نگرفتیم چرا که بزرگترین آفت انقلاب تردید در مسیر پیموده شده و مسیر پیش‌رو است.

انتهای پیام/س

برچسب ها: اردبیل ، مدیریت ، جهادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.