انتشارات هزاره ققنوس در نمایشگاه ماه مبارک رمضان آمادگی عرضه 130 عنوان کتاب از 27 ناظر را با انتخاب مخاطبان در نذر کتاب دارد.

رضا حاجی آبادی مدیر انتشارات هزاره ققنوس در گفتگو با خبرنگار ادبیات باشگاه خبرنگاران گفت: هفته آینده بر روی سایت انتشارات هزاره ققنوس 130 عنوان کتاب از 27 ناشر عرضه می‌شود تا علاقمندان و خیرین از میان این 130 عنوان تعدادی را انتخاب و در نمایشگاه ماه مبارک رمضان به صورت نذر کتاب عرضه شود .

وی در خصوص کتاب‌های چاپ اول در نذر کتاب بیان کرد:‌ دو کتاب "نحوه استفاده از داروها" و"فرهنگ و آداب روزه داری" توسط انتشار سفیر اردهال قرار است در نذر کتاب به طور ویژه عرضه شود.

حاجی آبادی افزود:‌ در حال حاضر به دنبال رایزنی با نهادها و ارکان‌های مختلف نظیر نهاد کتابخانه‌های عمومی، مهدیه تهران و مترو هستیم تا بتوانیم نذر کتاب را در این اماکن شلوغ و پر رفت و آمد اجرا کنیم.

حاجی آبادی در خصوص خیرین اظهار داشت:‌ تاکنون خیرین بیش از 200 جلد کتاب به صورت نذر خریداری کردند و انتشارات منتظر فراخوان عمومی بر روی سایت است تا خیرین بیشتری را شناسایی کرده  تا انتشارات بتواند در هیئت‌های مذهبی هم با حضور خیرین کتاب نذر کتاب را اجرا کند.

وی خاطر نشان کرد:‌ هدف نذر فرهنگی توسعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی است و انتشارات 70 درصد هزینه کتاب و خیر 50 درصد دیگر هزینه کتاب را عهده دار می‌شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: کتاب ، رمضان ، انتشارات ، مذهبی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار