فرماندار اردبیل گفت: کارخانه ذوب‌‌آهن اردبیل از حالت اغما بیرون آمده و روال عادی خود را در تولید آغاز کرده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ جواد زنجانی دیروز در بازدید از کارخانه ذوب‌‌آهن اردبیل اظهار داشت: با پیگیری‌های استاندار اردبیل، همکاری مدیرعامل ذوب‌آهن و کارکنان و کارگران زحمتکش مجموعه ذوب آهن و پرداخت سه ماهه حقوق معوقه از طرف مدیریت ذوب‌آهن، کارخانه ذوب‌آهن اردبیل روال عادی خود را در تولید انجام می‌دهد.

وی گفت: همکاری و همدلی مجموعه ذوب‌آهن و همچنین پیگیری‌های مقام عالی استان در جهت رفع هرگونه مشکل در روند تولید و فعالیت این مجموعه تولیدی، منجر به رفع مشکلات شده است.

فرماندار اردبیل یادآور شد: این همکاری و پیگیری‌ها درجهت رفع مشکل همه واحدهای تولیدی شهرستان سرلوحه برنامه‌های فرمانداری و با تاکیدات مقام عالی استان و در راستای سیاست‌های دولت تدبیر و امید در خصوص حمایت از سرمایه‌گذاری و اشتغالزایی ادامه خواهد داشت.

زنجانی افزود: حمایت از واحدهای تولیدی موجود و کمک به فعالیت‌های آنها و همچنین فعال‌سازی سایر واحدها در جهت اشتغالزایی و بهبود روند تولید داخلی منجر می‌شود

وی در ادامه یادآور شد: کارگران زحمتکش و مدیران واحدهای تولیدی که سرمایه‌گذاری‌هایی در تولید داشته‌اند باید در جهت رفع موانع و با همدلی و همراهی هم گام برداشته و مسئولان اجرایی استان و شهرستان نیز در این راستا پیگیر رفع موانع و مشکلات مالی و تولیدی واحدهای تولیدی هستند.

انتهای پیام/س

برچسب ها: اردبیل ، کارخانه ، ذوب ، آهن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.