مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: در 24 ساعت گذشته به بیش از 42 نفر از سیل‌زدگان شهرستان گرمی امدادرسانی شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ بهرام غیبی دیروز در بازدید از روستای سیل‌زده ایلخی در گرمی اظهار داشت: در پی بارش شدید باران و جریان سیلاب در روستای ایلخی از توابع بخش انگوت در شهرستان گرمی‌نجات‌گران به امدادرسانی سیل‌زدگان شتافتند.

وی گفت: به دنبال بارش شدید باران و جاری شدن سیل در روز گذشته در روستای ایلخی اکیپ‌های امداد و نجات جمعیت متشکل از 20 نجاتگر و پرسنل در قالب دو تیم امدادی با تجهیزات کامل امدادی به همراه سه دستگاه آمبولانس و خودرو کمک‌دار در منطقه سیل‌زده حضور یافته و مشغول امدادرسانی شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل یادآور شد: در پی بارش باران و جریان سیلاب روز گذشته هشت واحد مسکونی در روستای ایلخی تخریب شد که بلافاصله امدادگران شهرستان گرمی‌ با استقرار چادر و ارائه کمک‌ها و تامین اقلام لازم نسبت به اسکان سیل‌زدگان اقدام کردند.

غیبی در ادامه افزود: نجات‌گران، به 42 نفر از سیل‌زدگان امدادرسانی کرده و 42 نفر را اسکان موقت دادند و همچنین بیش از 45 تخته پتو، 12 تخته موکت و بیش از 80 قوطی کنسروجات و نایلون در بین آسیب‌دیدگان توزیع کردند.

انتهای پیام/ب

برچسب ها: گرمی ، هلال ، احمر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.