فرماندار دماوند از مهار تورم در این شهرستان با اقدامات ماه های اخیر دولت خبر داد و گفت: روی کار آمدن دولت تدبیر و امید سبب ایجاد تدبیر دیگری در امید و آرامش کشور شد.

ناصر محمودی ‌فرد در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: مردم با مشارکت جدی خود و رهنمودهای مقام معظم رهبری در انتخابات 24 خرداد ماه سال گذشته حضور یافتند.

وی ادامه داد: این حق ‌‏الناس است که مردم با هر اعتقاداتی که دارند باید در انتخابات حضور پرشوری داشته باشند و این موضوع موجب خوشحالی دوست ‌داران انقلاب اسلامی شد.

محمودی ‌فرد افزود: همچنین این موضوع باعث ناراحتی دشمنان خارجی ایران شد؛ خوشبختانه کشور با وجود فراز و نشیب ‌هایی که در صحنه ‌های جهانی و فشارهای ناعادلانه تحریم و روابط بین ‌‏المللی داشت، توانست در بخش اقتصاد و حوزه‌ های سیاست خارجی موفقیت‌ های خوبی به دست بیاورد.

فرماندار دماوند تصریح کرد: اقدامات خوب دولت در سیاست خارجی با حمایت‌ و نظارت‌ های مقام معظم رهبری موجب شد تا روابط دو جانبه‌ خوبی با حفظ حقوق ملت ایجاد شود.

وی ادامه داد: اکنون شاهد کاهش و مهار تورم در کشور هستیم و امیدواریم این موضوع بتواند وضع خوبی در راستای رفاه اجتماعی برای ملت ایران با تلاش همه مسئولان فراهم سازد.

محمودی ‌فرد با بیان اینکه امیدواریم کشوری آباد و سربلند داشته باشیم، تصریح کرد: همچنین امیدواریم در صحنه ‌های بین ‌المللی شاهد برد کشور به ویژه در مسائل فرهنگی و نظامی باشیم/س.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.