کاراته کای وزن منهای 75 کیلوگرم تیم ملی اعزامی به لیگ جهانی کاراته وان اندونزی گفت: تمام سعی و تلاشم را می کنم تا به امید خدا خوشرنگ ترین مدال کاراته وان را بدست آورم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ سعید حسنی پور گفت: برای آمادگی در مسابقات دانشجویان جهان و کاراته وان اندونزی تمرینات سختی را پشت سر گذاشتیم. بعد از بازگشت از مسابقات هم تمرینات سخت تر و فشرده تر دنبال خواهد شد.

وی افزود: امیدوارم تیم ایران نتیجه خوبی در مسابقات پیش رو بدست آورد و بتوانیم نمایندگان شایسته ای برای کشورمان در میادین بین المللی باشیم.

حسنی پور با اشاره به شرکت در دو کاراته وان فرانسه و ترکیه و کسب نشان های نقره، گفت: در سال هایی که مسابقات جهانی برگزار می شود، کاراته وان هم سطح خوبی دارد و تمام کاراته کاهای آماده و خوب دنیا در این رقابتها شرکت می کنند و این فرصت خوبی است که برای آمادگی تیم ما فراهم شده است.

وی ادامه داد: تیم ما سال گذشته به دلیل شرکت در تورنمنت های مختلف نتیجه خوبی در مسابقات آسیایی کسب کرد و امسال هم امیدوارم عملکرد خوبی داشته باشیم.

وی در مورد بهمن عسگری و ابراهیم حسن بیگی در وزن منهای 75 کیلوگرم گفت: هر دو از دوستان صمیمی من هستند وعلیرغم اینکه در تاتامی رقیب هم هستیم در خارج از مبارزه ارتباط خوبی با هم داریم و امیدوارم شایسته ترین و بهترین نفر برای حضور در بازیهای آسیایی و رقابت های جهانی انتخاب شود.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار