سرپرست باشگاه پیکان در خصوص بستن قرارداد با مهدی رحمتی گفت: ما امسال مبلغ کمتری نسبت به استقلال به مهدی رحمتی دادیم.

ابراهیم ثنایی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس قانون سازمان لیگ باشگاه ها نباید از سقف بودجه که همان 15 میلیارد تومان است تجاوز کنند بنابر این باشگاه چقدر با بازیکنان قرارداد می بندد به سازمان لیگ ارتباطی ندارد.

وی افزود: قرارداد رحمتی با استقلال یک میلیارد و هفتصد میلیون تومان همراه با مالیات 2 میلیارد و صد میلیون تومان بسته بود که ما امسال مبلغ کمتری نسبت به استقلال به مهدی رحمتی دادیم.

 وی در ادامه عنوان کرد:در مجموع کل هزینه های باشگاه بیشتر از 15 میلیارد نخواهد بود و ممکن است با یک بازیکن 1 میلیارد و با بازیکنی دیگر کمتر یا بیشتر قرارداد ببندیم.

سرپرست باشگاه پیکان در خصوص مبلغ بالای قرارداد رحمتی تصریح کرد:مبلغی که با رحمتی به توافق رسیدیم کمتر از مبلغ قراردادش با استقلال است پس قرارداد وی یک میلیارد و ششصد میلیون تومان نیست.

وی افزود: بعد از این که بازیکنانمان را جذب کردیم برای این که مشکلی پیش نیاید رقم قراردادها را منتشر می کنیم.

ثنایی در خصوص ارتباط بابازاده و جذب رحمتی اذعان داشت:حضور بابازاده با جذب رحمتی ارتباطی ندارد و ابراهیم زاده سرمربی تیم تشخیص داد که با مهدی رحمتی  قرارداد ببندیم.

سرپرست باشگاه پیکان در پایان خاطر نشان کرد:سعید دقیقی،محمد نصرتی و مرتضی اسدی بازیکنانی هستند که توافقات اولیه با آن ها صورت گرفته و وضعیت شان طی دو یا سه روز آینده مشخص می شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: ثناعی ، رحمتی ، قرارداد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار