کارشناس فوتبال در خصوص دیدار 2 تیم ملی فوتبال اسپانیا و شیلی گفت: تفکرات دل‌بوسکه از 2010 تا کنون متوقف بوده است.

مجتبی تقوی کارشناس فوتبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، گفت: تفکرات دل‌بوسکه از 2010 تا کنون متوقف بوده است ام دیگر جوابگوی شرایط فعلی این تیم نیست.

وی افزود: نباید تیم بزرگی مثل اسپانیا را دست کم گرفت سرمربی این تیم آنقدر پختگی دارد که می‌تواند باهنر خود شرایط را برای روحیه بخشی با بازیکنانش فراهم کند.

وی ادامه داد: تیم اسپانیا نیاز به ترمیم دارد به نظر من 6 نفر از بازیکنان تیم ملی فوتبال اسپانیا نیاز به جایگزینی دارند.

تقوی تصریح کرد: ‌تیم ملی فوتبال شیلی یکی از تیمهای خوب آمریکای جنوبی است. این تیم بیشتر بر تکنیک و قدرت بدنی متکی است.
 
وی در خصوص دیدار 2 تیم کامرون و کرواسی اذعان داشت:‌ تیم ملی فوتبال کرواسی یکی از تیمهای خوب است نیکو کوآچ به عنوان یکی از پدیده‌های فوتبال کرواسی است که هدایت این تیم را بر عهده دارد. من معتقد هستم کوآچ می‌تواند بدون آنکه بحث داوری را مطرح کند تمرکزش را بر روی بازی با تیم فوتبال کامرون بگذارد تا نتیجه خوبی در این بازی بگیرد.

کارشناس فوتبال در خصوص دیدار 2 تیم استرالیا و هلند تاکید کرد: نکته حائز اهمیت در خصوص تیم ملی استرالیا این است که این تیم از بازیکنان جوان استفاده است که این باعث سرمایه‌گذاری در جام بعدی برای این تیم خواهد شد.

وی عنوان کرد: تیم ملی فوتبال هلند از سیستم مدرن و موفقی بهره می‌برد و با ساختار قوی و بازیکنانی که دارد می‌تواند در موقعیتهای مختلفی تصمیمات خوبی بگیرد.

تقوی اظهار داشت:  تیم‌های ملی برزیل آرژانتین آلمان هلند و اسپانیا از تیمهای خوب حاضر در جام جهانی بیستم هستند.

کارشناس فوتبال در خصوص بازی ایران و آرژانتین خاطر نشان کرد:‌ باید در مقابل تیم ملی فوتبال آرژانتین جنگندگی بیشتری داشته باشیم. به علت دوندگی زیاد بازیکنان در بازی قبلی با نیجریه باید ریکاوری مناسبی برروی ملی‌پوشان ایران انجام شود تا نتیجه بهتری در این دیدار داشته باشیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: کارشناس ، فوتبال ، تیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار