دبیر فدراسیون جودو گفت: میر اسماعیلی از رودکی دعوت کرده و اگر رودکی بیاید می‌تواند مستقیما در اردوهای تیم ملی حاضر شود.

محمد بلوطی دبیر فدراسیون جودو در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: وضعیت مربیان کره‌ای برای آقایان هماهنگ شده و در اولین فرصت که مشکل آن ها در کشورشان حل شود به ایران می‌آیند و در ایران همه کارها انجام و نهایی شده و آمادگی پذیرش آنها را داریم.
 
دبیر فدراسیون جودو همچنین اظهار داشت: بچه ها در بلاروس اردوی خوبی داشتند و تمرینات خوبی انجام داده‌اند آماده مسابقات مغولستان هستند که در تاریخ 12 تا 15 تیر ماه برگزار می‌شود و به همین منظور آخرین اردو قبل از این مسابقات از اول تیر ماه برگزار خواهد شد.
 
بلوطی در خصوص وضعیت نوجوانان در جودو گفت: فدراسیون جودو در بحث پشتوانه سازی فوق العاده عمل کرده آرش و فدراسیون برای نوجوانان خیلی تلاش کردند و هیچ صغر سنی در بحث نوجوانان وجود ندارد.
 
وی در خصوص رودکی هم افزود: مشکلی بین رودکی و فدراسیون نیست میر اسماعیلی از وی دعوت کرده و اگر بیاید می‌تواند مستقیما به اردو برود.
 
بلوطی خاطر نشان کرد: در حال حاضر جودوکاران خوبی در تیم ملی داریم و برای بازی‌های آسیایی برنامه مدرن و مرتبی داریم و اردوهای زیادی تا بازی های آسیایی داریم و با این وضعیتی که داریم رو به جلو پیش می‌رویم آینده خوبی برای جودو ایران متصور هستیم و می توانیم حرفی برای گفتن داشته باشیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار