"قاسم عطا" سخنگوی نیروهای مسلح عراق در کنفرانسی خبری تاکید کرد هماهنگی بین عشایر و ارتش عراق به بهترین وجه ادامه دارد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین لحظاتی پیش در خبری فوری گزارش داد، قاسم عطا سخنگوی نیروهای مسلح عراق در کنفرانسی خبری تاکید کرد هماهنگی بین عشایر و ارتش عراق به بهترین وجه ادامه دارد.

قاسم عطا سخنگوی نیروهای مسلح عراق اعلام کرد حمله اعضای گروه تروریستی داعش به پالایشگاه بیجی ناکام ماند. 

به گزارش این شبکه، قاسم عطا گفت: 40 تروریست داعش در این درگیری کشته شدند.

سخنگوی نیروهای مسلح عراق با اشاره به این که پالایشگاه نفت بیجی تحت سیطره نیروهای عراقی قرار دارد تاکید کرد اجازه نمی دهیم عناصر داعش در یک وجب از خاک عراق حضور داشته باشند.

قاسم عطا سخنگوی نیروهای مسلح عراق در نشست خبری در بغداد از پاکسازی بیشتر بخش های منطقه العظیم در استان دیاله و کشته شدن پانزده تروریست در این منطقه خبر داد. 

عطا افزود: نیروهای امنیتی عراق منطقه البدیرات در استان بابل را هم پاکسازی کردند.

عطا داعش در روزهای گذشته از شیوه های مغرضانه و پخش شایعه برای ایجاد رعب و وحشت در میان مردم استفاده کرده است. از شهروندان می خواهیم مراقب شایعات دروغینی باشند که هدف از آن پایین آوردن روحیه آن‌هاست .


قاسم عطا سخنگوی نیروهای مسلح عراق در نشست خبری در بغداد تاکید کرد: تروریست های عضو گروه داعش با پوشیدن لباس های زنانه تلاش کردند از شهر تلعفر فرار کنند. 

ژنرال قاسم عطا افزود: چهل و دو تروریست در عملیات نیروهای ارتش عراق بازداشت شدند.
 
عطا همچنین از کشته شدن دوازده تروریست در استان صلاح الدین خبر داد. 

وی خاطر نشان کرد: حمله بعضی از اعضای داعش که کارت های شناسایی جعلی و تصاویر مراجع دینی را در دست داشتند، ناکام ماند. داعش برای حملات تروریستی هم به شیوه های مختلفی متوسل می شود که نیروهای امنیتی آنها را ناکام می گذارند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار