قالیباف گفت: نمایشگاه فناوری مدیریت شهری فرصت خوبی را برای شرکت های دانش بنیان فراهم کرده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  محمد باقر قالیباف شهردار تهران در نخستین نمایشگاه فناوری مدیریت شهری درجمع خبرنگاران گفت: یکی از موضوعاتی که  امروزه در کشور ما وجود دارد بحث اقتصاد مقاومتی است و این اقتصاد مقاومتی باید با تأکید و حمایت از کار و سرمایه ایرانی باشد.

 وی با بیان این که تحقق پیشرفت در کشور امکان پذیر نیست مگر  این‌که توجه ویژه‌ای به پیشرفت و حمایت از کشورهای دانش بنیان داشته باشیم تصریح کرد: به هر میزان که ما بخش علم و فناوری را تقویت کنیم در حقیقت اقتصاد کشور را تقویت کرده ‌ایم.

وی تصریح کرد: آن چه که در محیط دانشگاه‌های ما وجود دارد با محیط اجرایی و کاری فاصله زیادی دارد.

وی همچین در ادامه بیان داشت: متأسفانه در کشور ما مدیران اجرایی بعضا تصمیماتی می‌گیرند که هیچ پایه علمی ندارد و این بسیار خطرناک است و خسارت های سنگینی را به سرمایه های انسانی و مالی در کشور می‌زند.

شهردار تهران بیان داشت: دوستان ما در مرکز مطالعات این امکان را فراهم کردند که ما در شهرداری تهران به امکاناتی که نیاز داریم و چالش‌هایی که در شهرداری باید مورد توجه قرار دهیم بپردازیم.

شهردار تهران گفت : نیازهای ما در بخش های مختلف نیازمند تکنولوژی و پیشرفت است و هر اتفاقی که در شهرداری تهران رخ دهد برای تمام شهرداری های  کشور الگو است.

وی خاطرنشان کرد:مرکز مطالعات فرصتی را فراهم کرده که با قرار دادن شرکت‌های دانش بنیان و دیگر سازمانها در کنار یکدیگر هزینه ها کاهش یابد.

انتهای پیام/
 

برچسب ها: شهردار ، تهران ، سرمایه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار