کارشناس فوتبال گفت: تیم ملی مکزیک توانست با یک بازی قابل قبول دربرابر میزبان یک امتیاز با ارزش را به دست آورد چراکه ازنام برزیل نترسیدند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، لئون استپانیان درخصوص بازی دیشب الجزایر و بلژیک گفت: گل اول این دیدار را الجزایری‌ها به ثمر رساندند ولی بلژیک به خوبی توانست گل خورده را جبران کند، این تیم بعد از به ثمر رساندن گل اول حرکات هجومی و رو به جلوی خود را ادامه داد و توانست گل پیروز بخش را به ثمر رساند. بلژیک قابلیت این را دارد که به عنوان تیم اول از گروهش صعودکند.
وی در ادامه درخصوص تیم الجزایراظهار داشت: الجزایر تیمی خوب ایت و برای چهارمین بار است که درجام جهانی حاضر است. قبل از آغاز رقابت‌های جام جهانی دیدار دوستانه‌ای با ارمنستان برگزار کردند و توانستند آن بازی را با نتیجه سه بر یک پیروز شوند.
وی افزود: الجزایر بازیکنان خوبی ومطرح دارد که درتیمهای اروپایی توپ می زنند و مربی خوبی هم دارند ولی بلژیک قوی تر ازالجزایر بود  وتوانست این دیدرا را به سود خود به پایان برساند.
استپانیان درباره ی بازی برزیل ومکزیک اظهار داشت: بازی حساسی بود قبل از جام جهانی هم این دو تیم در چند بازی تدارکاتی به مصاف هم رفتند که مکزیک توانست درآن بازیها برزیل را شکست دهد.
وی در ادامه گفت: تیم ملی مکزیک بدون توجه به میزبانی برزیل و حضور پرشور تماشاگران درورزشگاه بدون ترس و استرس بازی کرد.
نیمه اول بازی محتاطانه وآرام بود چراکه مکزیکیها تدافعی بازی می‌کردند و جلو نمی‌رفتند چون برزیل تیمی هچومی است ومکزیک دنبال آن بود که درضد حمله ها موفق ظاهر شود اما درنیمه دوم به این باور رسیدند که می‌توانند به برزیل گل هم بزنند و این چنین شد که ازیک فوتبال باز استفاده کردند.
وی ادامه داد: مکزیک آمده بودکه از این دیدار امتیاز بگیرد وبازنده نباشد و با قدرت بدنی بالایی ظاهر شدند.
دراین گروه برزیل ومکزیک پتانسیل صعود به دوربعد را دارند.
 استپانیان سپس به ارزیابی بازی روسیه و کره پرداخت و در این خصوص گفت: تیم روسیه در مرحله‌ی انتخابی جام جهانی توانست مقتدرانه با پشت سر گذاشتن تیم پر ستاره پرتغال به عنوان تیم اول به جام جهانی صعود کند روسیه تنها تیمی در جام است که بازیکن لژیونر ندارد و تمام بازیکنان  این تیم در لیگ روسیه  توپ می‌زنند.
 وی افزود: کاپلو در این بازی از آرشاوین استفاده نکرد پس می توان گفت که روسیه قابلیت‌هایی دارد که می خواهد در بازی های بعدی آن را نشان دهد با توجه به اینکه روسیه میزبان  جام جهانی بعدی است می خواهد با تکیه بر جوانان  برای جام جهانی 2018 آماده تر شوند.
  استپانیان در پایان خاطر نشان کرد:  تیم کره جنوبی هم عملکرد خوبی داشت و توانست در دیداری حساس یک امتیاز با ارزش را کسب کند.
انتهای پیام

برچسب ها: مکزیک ، برزیل ، نترسد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار