ترابیان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

ازسوء استفاده کننده‌های لوگوی تیم ملی شکایت می کنیم/ تیم ملی با استراتژی مناسب به موفقیت می‌رسد

مدیر اجرایی کمیته بازاریابی فدارسیون فوتبال گفت: ما قصد داریم از شرکتهایی که بدون اجازه از فدراسیون فوتبال از لوگوی تیم ملی بهره برداری می کنند، شکایت کنیم.

عباس ترابیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: به هر حال ما می‌خواهیم حقوق تیم ملی را پیگیری کنیم و مانع تبلیغات دیگرشرکتها از لوگوی تیم ملی شویم.
وی بیان کرد: ما ازحدود دوسال پیش بیان کردیم که هر کسی قصد حمایت از تیم ملی را دارد جلو بیاید و با فدراسیون فوتبال هماهنگ کند برند تیم ملی متعلق به فدراسیون فوتبال است و متعلق به هیچ ارگان دیگری نیست.
وی عنوان کرد: برخی از شرکت‌ها با احساسات مردم بازی و به نفع خودشان از لوگوی تیم ملی استفاده می‌کنند که اقدامشان درست نیست.
فیفا حیطه فعالیت درحوزه تبلیغات و بازاریابی رامشخص و محدودکرده است، فدراسیون  جهانی فوتبال اعلام کرده که از لوگوی جام جهانی بدون اجازه از نماینده فدراسیون فوتبال استفاده نکنید.
مدیر اجرایی کمیته بازاریابی عنوان کرد: به هر حال شرکتها باید با کنسرسیون هماهنگ باشند. چهار شرکت همراه اول قانونی ازلوگوی تیم ملی استفاده اما دیگر شرکتها به صورت غیر قانونی از لوگو بهره برداری می‌کنند.
ترابیان درخصوص اسپانسر تیم ملی بیان کرد: اسپانسر تیم ملی چهار شرکت هستند که تا الان به تعهداتشان عمل کردند و مشکلی دراین خصوص نداریم.
مدیر اجرایی کمیته بازاریابی درخصوص ارزیابی اش از بازی تیم ملی مقابل نیجریه گفت: به نظرم این بازی زیبا نبود اما تیم ملی توانست به شکل  حرفه ای نتیجه لازم را کسب کند.
وی درباره ارزیابی اش از بازی تیم ملی مقابل آرژانتین اظهارکرد: آرژانتین تیم بزرگی است و داعیه قهرمانی در جام جهانی برزیل را دارد. اما تیم ملی ما هم دست و پا بسته نیست و با استراتژی مناسب می‌تواند برابر آرژانتین نتنیجه بگیرد.
وی در پایان خاطر نشان کرد: هر نتیجه ای امکان پذیر است و احتمال صعود تیم ملی به مرحله بعد وجوددارد.

انتهای پیام//
برچسب ها: ترابیان ، اسپانسر ، ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار