رئیس پارک علم و فن آوری خراسان رضوی گفت : استان خراسان رضوی یکی از پنج استانی است که در مؤافقت نامه ی همکاری برای حمایت از تجاری سازی طرح های فناورانه ی شرکت های دانش بنیان بودجه ی 20 میلیارد ریالی به آن اختصاص داده شده است.

دکترعلم الهدایی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد با اشاره به اعتبار 650 میلیارد ریالی صندوق نو آوری و شکوفایی و اختصاص آن به پارک های علمی و فناوری استان ها و فعال شدن این پارک ها گفت : با این وجود باید نرخ رشد فعالیت های علمی و فناوری و مراکز افزایش قابل توجهی داشته باشد.

وی گفت : با تو جه به اعتبار حداقلی 30 میلیون ریالی که در اختیار شرکت ها قرار می گیرد ، طرح هایی مورد پذیرش است که نوآور و مورد نیاز جامعه باشد و از دسته اقلام تحریمی باشد.

رئیس پارک علم و فن آوری خراسان رضوی افزود : سهم خراسان رضوی از 10 هزار شرکتی که راه اندازی شده 500 شرکت دانش بنیان است که تا کنون 240 شرکت دانش بنیان و مرکز رشد و فناوری آن فعال شده است.

خاطرنشان می شود 240 شرکت دانش بنیان در استان خراسان رضوی به یکی از مراحل 3 گانه ی پیش رشد ، شرکت های فناوری رشدی و شرکت های مستقل و رشد یافته تقسیم بندی می شوند.

انتهای پیام//س

برچسب ها: طرح ، فناورانه ، دانش ، بنیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.