برخی اعضای کنست( مجلس) رژیم صهیونیستی حملات شدیدی علیه نماینده زن عرب در کنست به راه انداختند و وی را تروریست خواندند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران  به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین،برخی اعضای کنست رژیم صهیونیستی حملات شدیدی علیه نماینده زن عرب در کنست به راه انداختند و وی را تروریست خواندند.

 "اویگدور لیبرمن" وزیر خارجهرژیم صهیونیستی "حنین الزعبی" نماینده عرب کنست را "تروریست" خواند. 

در چارچوب ادامه حملات نمایندگان کنست به الزعبی، فراکسیون حزب خانه یهودی وی را به منزله نماینده القاعده دانست و برخی دیگر از اعضای کنست نیز خواستار محاکمه وی شدند. 

در گزارش المیادین در این باره آمده است: "تروریست" کلمه ای است که اویگدور لیبرمن وزیر خارجه اسرائیل از آن برای حنین الزعبی نماینده عرب کنست استفاده کرد. الزعبی استاد دانشگاه و نماینده  کنست از حزب تجمع ملی دموکراتیک است. وی سال هزار و نهصد و شصت و هفت در شهر الناصره متولد شد و در دانشگاه حیفا در رشته فلسفه تحصیل کرد و سپس در رشته ارتباطات از دانشگاه عبری قدس درجه کارشناسی ارشد دریافت کرد. 

در ادامه گزارش با اشاره به تاریخچه کوتاهی از فعالیت های حنین الزعبی و ورود وی به دنیای سیاست آمده است: وی در دیدگاه های سیاسی خود، مخالف یهودی بودن اسرائیل است و این رژیم را نژادپرست می داند. وی به همراه اعراب 48 از حزب تجمع در کشتی مرمره برای شکستن محاصره نوار غزه شرکت داشت و به همین سبب حملات شدیدی در اسرائیل علیه وی به راه افتاد و "ایلی یشای" وزیر سابق امور داخلی رژیم صهیونیستی در نامه ای به دادستان کل از وی خواست تابعیت اسرائیلی الزعبی و همچنین مصونیت پارلمانی وی را به بهانه خیانت لغو کند. یشای همچنین خواستار محاکمه الزعبی شد. کمیسیون کنست به لغو مصونیت پارلمانی الزعبی رای داد و در نهایت این تصمیم لغو شد ولی الزعبی از برخی حقوق و امتیازات پارلمانی خود به سبب مشارکت در کشتی مرمره محروم شد. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار