نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: عملیات اجرایی تعریض و بهسازی محور غرق‌آباد به نوبران آغاز می شود.

میرگلوبیات در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک ، با اشاره به اینکه این محور مواصلاتی پرتردد بوده گفت: محور قدیم ساوه - همدان که شهرستان ساوه را به شهرهای غرق‌آباد و نوبران متصل می‌کند به لحاظ قرارگرفتن تعدادی از روستاهای بخش در مجاورت آن از پرترددترین محورهای مواصلاتی کشور است.

وی افزود: تعریض و بهسازی این محور از مهم‌ترین دلایل کاهش آمار تصادفات و سوانح جاده ای بوده و احداث اتوبان ساوه – همدان نتوانسته آمار ناشی از تصادفات را در این مسیر کاهش دهد و موضوع ایمن‌سازی جزو اولویت‌های این شهرستان است.

نماینده مردم ساوه و زرندیه درمجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تعریض و بهسازی این محوربا دستور وزیردر راستای تعریض فاصله بین شهرهای غرق‌آباد و نوبران به طول 10 کیلومتر که قبلا زیرسازی شده بود تعریض و آسفالت می شود.

میرگلوبیات با اشاره به مزایای تعریض این بزرگراه گفت: حذف نقاط پر حادثه و پیچ و خم مسیر، کاهش آمار تصادفات، رضایتمندی مردم و صرفه‌جویی در مصرف سوخت که یکی از سرمایه‌های مهم این کشوربوده و از مزایای اجرای این طرح است.

وی افزود: با مساعدت وزارت راه و شهرسازی این طرح امسال به بهره‌برداری می رسد و سبب بالارفتن ضریب ایمنی جاده و تسهیل در تردد وسائط نقلیه می شود./س
 
برچسب ها: عملیات ، تعریض ، بهسازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۷ ۲۶ خرداد ۱۴۰۲
تعریض جاده کیکاور در اتوبان ساوه به تهران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۰ ۲۶ خرداد ۱۴۰۲
انتشار و فروش اوراق اجاره و اوراق مرابحه راهسازی ضروری است . برای تامین مالی پروژه های عمرانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۲ ۲۵ خرداد ۱۴۰۲
اجرای هفت کیلومتر روکش آسفالت در محور «نوبران - گزل دره» در غرب شهرستان ساوه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۹ ۲۴ خرداد ۱۴۰۲
جاده قدیم همدان – ساوه دارای عرض کم و ناایمنی برای تردد ۲طرفه(یک لاین رفت و برگشت) خودروهاست که به همین دلیل اقدام برای تعریض و ایمن سازی این محور بسیار ضروری است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۰ ۲۴ خرداد ۱۴۰۲
طرح تعریض جاده باغیک به دستجرد عملیاتی شود