سومين جشنواره صدا و رسانه با حضور معاون صداي رسانه ملي، جمعي از مديران و برنامه‌سازان راديو برگزار شد .

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي معاونت صدا ؛ محمد حسن صوفي معاون صداي رسانه ملي با حضور در مراسم سومين جشنواره صدا و رسانه  از زحمات روابط عمومي ها در انعكاس اخبار معاونت صدا قدرداني كرد.

در بخشي از اين مراسم نيز علي‌اكبر خدابخش، مدير روابط عمومي معاونت صدا و دبير سومين جشنواره صدا و رسانه گفت: سومين جشنواره صدا و رسانه در حالي برگزار مي‌شود با تلاش همكاران و بررسي جدول پخش برنامه ها و تعداد اخبار ارسالي و كيفيت آنها برگزيدگان خود را انتخاب و نتيجه داوري آن را مشخص مي‌كند.

وي ضمن قدراني از حمايت‌هاي معاون صدا براي برگزاري سومين جشنواره صدا و رسانه بيان  داشت: اين جشنواره فرصتي براي راديو ست تا ضمن قدرداني از همكاران فعال در حوزه روابط عمومي توانايي هاي و ظرفيت هاي آنان شناسايي شده و با توسعه نقاط قوت، زمينه براي اصلاح نقاط ضعف و كمبودها فراهم شود.

مدير روابط عمومي معاونت صدا در تشريح برگزاري سومين جشنواره صدا و رسانه گفت:  از ميان  شبكه هاي  راديويي فعال 14  شبكه راديويي در بخش‌هاي مطبوعات، خبرگزاري‌ها و پايگاه‌هاي اطلاع‌رساني در اين جشنواره شركت داشتند كه به دليل مأموريت و اهداف محوله، برخي از شبكه‌ها همچون راديو پيام، نوا و آوا نتوانستند در اين بخش‌ها شركت  كنند .

وي افزود،اطلاع رسانی و آگاهی بخشی ازمهمترین اقدامات ودست آوردهایی است که مجموعه تلاش های هر سازمان رامنعکس می کند.

با توجه به حجم عظیم اخبار  و عناوین برنامه های  موجود  در   رادیو ،  ضرورت   دارد   برای  اطلاع رسانی   و آگاهی دهی  و نیز معرفی برنامه ها  بخش قابل توجهی ازعناوین ،موضوع ها  واهداف   آن به سمع و نظر مردم و مخاطبان برسد، که از این رهیافت مخاطبان جذب شوند و رضایتمندی در آنان افزایش یافته و در برنامه سازان نیز انبساط خاطر  و رضایت  ایجاد شود .

در این عرصه همکارانی  هستند  که  با  شناخت   دقیق  رسانه   و برنامه ها   نقش   قابل   توجهی   در آگاهی   و اطلاع رسانی برنامه های  رادیو دارند ،برگزاریسومین جشنواره صدا ورسانه فرصت مغتنمی است برای بازتاب فعالیت برنامه درسایر رسانه ها ونیز تجلیل ازهمکارانی  که در این عرصه  با برنامه ریزی و پشتکار، تلاش دارند.

در اين مراسم محمد حسين صوفي معاون صدا، جعفري مدير كل طرح، برنامه و نظارت راديو و مديران شبكه هاي راديويي حضور داشتند و در پايان مراسم پس از قرائت بيانيه هيئت داوران سومين جشنواره صدا ورسانه توسط  علي اكبر خدابخش ، دبير اين جشنواره از برگزيدگان معرفي و تقدير شد.

بر اين اساس و طبق انتخاب هيئت داوران،  برگزيدگان روابط عمومي هاي راديويي بدين شرح اعلام شدند.
 
در بخش كمي: روابط شبكه هاي راديويي ايران- اقتصاد-معارف و نمايش به ترتيب رتبه هاي اول تا چهارم بخش كمي را كسب كردند.

در بخش كيفي:  
رتبه اول گزارش در خبرگزاري ها و رتبه اول در بخش گزارش مطبوعاتي (به صورت مشترك با شبكه ديگر) به شبكه "جوان" تعلق گرفت.

رتبه اول خبر در مطبوعات به راديو" اقتصاد" و ررتبه اول خبر در خبرگزاري ها به راديو "گفت و گو" تعلق گرفت.

رتبه اول گزارش مطبوعاتي(مشترك با راديو جوان) و رتبه دوم خبر مطبوعاتي به راديو "صداي آشنا" تعلق يافت.

همچنين راديو سلامت رتبه دوم گزارش در خبرگزاري ها و راديو فرهنگ رتبه سوم خبر در خبرگزار يها را به دست آوردند.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.