کرمانشاه/

آغاز اعزام تابستانی زائران عتبات عالیات از ۲۶ تیرماه امسال

مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه گفت: دوره اعزام تابستانی عتبات عالیات از ۲۵ تیر ماه آغاز و تا پایان شهریور ماه امسال ادامه دارد و روزانه تعداد یک کاروان ۴۰نفره از زائران استان کرمانشاه به عتبات مشرف می‌شوند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه



رضا نجفیان گفت : هرساله از ابتدای ماه رمضان به‌مدت 15 روز اعزام به عتبات عالیات کشور عراق توسط سازمان مرکزی متوقف می‌شود و این زمان فرصتی برای بازسازی و انجام تغییرات لازم را در اختیار مالکان هتل‌ها و مسئولان سازمان‌ها قرار می‌دهد تا در این ایام سمپاشی هتل‌ها، بهینه‌سازی تغذیه زائران و دیگر تغییرات لازم در سیستم حمل و نقل زائران اعمال شود.

وی با بیان اینکه پس از توقف 15روزه و اصلاحات لازم، مجدداً اعزام به عتبات از سر گرفته می‌شود افزود: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده، ثبت‌نام مرحله جدید از اواخر خرداد ماه آغاز می‌شود و اعزام دوره تابستانی اعزام به عتبات عالیات از 25 تیرماه آغاز و تا پایان شهریور ماه ادامه دارد.

نجفیان گفت: در سال گذشته حدود هفت هزار نفر از زائران از استان کرمانشاه در قالب 182 کاروان به عتبات عالیات کشور عراق اعزام شدند و در حال حاضر نیز به‌صورت مستمر روزانه تعداد یک کاروان 40نفره از زائران استان به عتبات مشرف می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.