خسروانی مقدم در گفتگو با
خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: ایجاد سیستم نوبت دهی تلفنی در مراکز درمانی تا حد با استقبال مردم روبه رو شده با توجه به تنوع فرهنگی که در کشور وجود دارد استقبال از سیستم نوبت دهی تلفنی با واکنشهای متفاوتی همراه است.
وی افزود: انتظار میرود که با راه اندازی سیستم تلفنی 50 درصد پذیرش بیماران از طریق تلفن ، 30 درصد از طریق اینترنت و 20 درصد حضوری انجام شود که اگر طرح جداسازی پذیرش بیماران ویژه را نیز به آن بیفزاییم شاید در مجموع این روشها مشکلات پذیرش بیماران را به حداقل برساند.
انتهای پیام/