معاون پژوهش و برنامه‌ریزی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور گفت: با پیش‌بینی تمهیدات لازم، سال 93 سال ساماندهی آزمون‌های عملی و رفع نواقص در اجرای این آزمون‌ها است.

یدالله مهرعلیزاده، معاون پژوهش و برنامه‌ریزی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: با توجه به پیش‌بینی تمهیدات لازم در زمینه ساماندهی آزمون‌های عملی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور سال 93 سال رفع مشکلات و نواقص موجود بر سر راه اجرای این آزمون‌ها و همچنین ارتقاء اعتبار گواهینامه‌های این سازمان است.

وی در ادامه تصریح کرد: در این راستا و بر اساس برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده مقرر شده است با ساماندهی مربیان و‌ آزمونگران عملی درون و برون سازمانی، آموزش آزمونگران و رتبه‌بندی آنها، تهیه استاندارد ارزشیابی عملی در حرفه‌های پرمخاطب و اجرایی کردن آن، تهیه نرم‌افزارهای مورد نیاز جهت برنامه‌ریزی آزمون‌های عملی در پورتال و تهیه و تدوین دستورالعمل مربوط به اصول اجرایی آزمون‌های عملی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور جهت دستیابی به اهداف مورد نظر عملیاتی شود.

معاون پژوهش و برنامه‌ریزی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور خاطرنشان کرد:‌ متقاضیان تعیین صلاحیت حرفه‌ای با شرکت در آزمون‌های پایانی که به دو شکل کتبی و عملی برگزار می‌شود، در صورت قبولی موفق به دریافت گواهینامه مهارت می‌شوند.

انتهای پیام/

برچسب ها: اموزش ، عملی ، مهارت ، ازمون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار