عضو کمیسیون عمران وحمل ونقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: 500 میلیارد تومان از سهم شهرداری تهران درخصوص جرایم راهنمایی و رانندگی پرداخت نشده است.

اقبال شاکری عضو کمیسیون عمران وحمل ونقل شورای اسلامی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران یکی از مشکلات چهارسال اخیر حوزه حمل و نقل و ترافیک را عدم تخصیص سهم شهرداری‌ها از جرایم راهنمایی و رانندگی از سوی دولت عنوان کرد واظهار داشت: متاسفانه علی‌رغم قانون تصویب شده دراین خصوص سهم شهرداری تهران تاکنون پرداخت نشده است.

وی با تاکید براینکه پرداخت این سهم سبب حل بسیاری از معضلات موجود در حوزه حمل ونقل خواهد شد افزود: این درحالی است که تمامی شهرداری ها سهم خود را به صورت کامل از دولت دریافت نموده اند و شهرداری تهران تاکنون موفق به دریافت کمتر از هفت درصد سهم خود در طول 4 سال گذشته شده است.

عضو کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر تهران با یادآوری اینکه تنها 30-40 میلیارد تومان از این مبالغ در ماه گذشته به شهرداری تهران پرداخت شده است خاطرنشان کرد: 500 میلیارد تومان از این مبلغ تسویه نشده است.

شاکری در پایان با بیان اینکه این موضوع درجلسه اعضای شورا و مسئولان شهری باریاست جمهوری عنوان و تاکید شدخاطرنشان کرد: امیدواریم بادرایت دولت تدبیر و امید باقی مانده این رقم نیز در سال جاری پرداخت کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار