عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: فرق ما با دیگران این است ، تنها با اراده ی خودمان توانستیم به پیروزی برسیم و امروز ، دشمنان از این وحشت دارند ، اراده ای که منجر به آزادی خرمشهر شد ، جنوب لبنان را هم آزاد کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگارانِ کرمان ، سعید جلیلی در جمع مردم سیرجان در مسجد صاحب الزمان(عج) این شهر با اشاره به اراده ی شکست ناپذیر ملت ایران در برخورد با استکبار ، افزود: اراده ملت ما هر قدرتی را شکست می دهد.

نماینده رهبر معظم انقلاب در شورای عالی امنیت ملی با تأکید بر اینکه اراده‌ای که با ولایت و اتحاد شکل گرفته، محرک همه پیشرفت‌هاست ، خاطرنشان کرد: امروز ایران اسلامی اراده ای در مقابل جهان ایجاد کرده تا بتوانند در مقابل ظلم و استکبار بایستند.

جلیلی با اعلام اینکه کسی نمی تواند قدرت منطقه ای جمهوری اسلامی ایران را نادیده بگیرد ، افزود: اندیشه‌ای که دشمنان را می‌ترساند این است که ایران نه تنها مقاوم می‌شود و پیشرفت دارد بلکه تکثیر می‌شود و تنها خودش نیست.

وی به موضوع هسته ای ایران اشاره و تصریح کرد: امروز دشمنانی که خود کلاهک هسته ای دارند ، تلاش می کنند تا مانع دسترسی ما به انرژی هسته ای شوند.

نماینده رهبر معظم انقلاب در شورای عالی امنیت ملی یادآور شد: دشمنان با همه امکاناتشان به میدان آمدند اما به رغم همه تحریم ها ، ما موفق شدیم و این نشان می دهد اراده ی ملت ما هر قدرتی را شکست می دهد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ملت ما دارای ولایت ، حبل‌المتین و قرآن هستند که قوی‌ترین پناهگاه است و بدین ترتیب ، این کشتی در حال حرکت هرگز نمی‌ایستد.

جلیلی به بیانات اندیشمندانه ی مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه "ما امروز در یک پیچ تاریخی هستیم"، اشاره کرد و افزود: هم اکنون این مسیر با طی همه فراز و نشیب ها به نقطه ای رسیده است که باید بالای قله برویم.

وی خاطرنشان کرد: پیچ تاریخی این است که صعود این مسیر را از دست ندهیم و خوب حرکت کنیم تا مسیر تداوم داشته باشد.

جلیلی با اعلام اینکه دنیا از پیشرفت ما نگران است و نمی خواهد ما حرکت و پیشرفت داشته باشیم ، تأکید کرد: باید این پیچ تاریخی و پیشرفت های به وجود آمده را قدر بدانیم و حماسه ایجاد کنیم./س


برچسب ها: اراده ، ملت ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.