معاون حفاظت و امور اراضی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان چهارمحال و بختیاری گفت: در اجرای تبصره 1 ماده 9 لایحه جامع منابع طبیعی، تاکنون به 1579 پرونده اعتراضی در این استان رسیدگی شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

علی محمدی‌ مقدم اظهار کرد: در راستای اجرای ماده 56 قانون حفاظت و بهره ‌برداری از جنگل‌ها و مراتع و ماده 2 قانون حفظ و حمایت از منابع طبیعی و ذخایر جنگل‌های کشور مصوب سال 1341، تشخیص اراضی ملی از مستثنیات اشخاص، به جنگل‌دار واگذار شده است.

وی افزود: از ابتدای تشکیل کمیسیون ماده واحده تا پایان سال 1389، تعداد 3629 فقره پرونده اعتراضی در استان چهارمحال و بختیاری تشکیل شد که تا پایان آن سال به ‌طور کامل رسیدگی شده است.

محمدی‌مقدم گفت: در اجرای تبصره 1 ماده 9 لایحه جامع منابع طبیعی، تعداد 2384 پرونده اعتراضی جهت اشخاص معترض در دفتر ثبت اعترضات کمیسیون ماده واحده استان چهارمحال و بختیاری ثبت شده است که تاکنون به تعداد 1579 فقره از این پرونده‌های اعتراضی رسیدگی شده است .

معاون حفاظت و امور اراضی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان چهارمحال و بختیاری، با اشاره به اینکه اعتراضات موجود توسط اعضای کمیسیون ماده واحده که در رأس آن یک نفر قاضی است، با دقت مورد بررسی و رسیدگی قرار می گیرد، تصریح کرد: با اتمام زمان پذیرش اعتراضات در کمیسون ‌های ماده واحده هم ‌اکنون اعتراضات مردمی طی دادخواست جداگانه در شعبه ویژه منابع طبیعی در محل دادگستری شهرکرد مورد رسیدگی قرار می‌گیرد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.