"استنی هویر"نماینده آمریکایی خواهان بررسی شرایط برای حمله هوایی در عراق شد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه آمریکایی واشنگتن تایمز؛ " استنی هویر" در سخنانی تاکید کرد که آمریکا باید به مسئله اجرای حمله هوایی در عراق برای خنثی کردن تهدیدات امنیتی در عراق فکر کند.
بر اساس این گزارش، این نماینده دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا در ادامه افزود: من به طور قطع باور دارم که ما باید در این‌باره فکر کنیم. به نظر من دولت نیازی به کسب مجوز از کنگره در این باره ندارد، چرا که می‌تواند از مجوزهای صادرشده قبلی در این‌باره استفاده کند.
وی در ادامه تاکید کرد: من هنوز با دیگر همکاران خود درباره حمایت آنان از حمله هوایی در عراق صحبت نکرده‌ام، اما احتمال می‌دهم بسیاری از اعضای مجلس نمایندگان با این نظریه که وخیم‌تر شدن اوضاع در عراق یک تهدید امنیت ملی برای آمریکا محسوب می‌شود، موافق باشند.
"هویر" در پایان گفت: آمریکا باید به دقت این مسئله را مورد بررسی قرار دهد و بررسی کند که اقدام ما در کوتاه مدت و بلند مدت تا چه حد در این زمینه موثر خواهد بود. این مسئله برای امنیت ما و برای عراق و همچنین اوضاع سوریه بسیار مهم و حیاتی است
وی گفت باراک اوباما رئیس جمهور این کشور روز چهارشنبه با رهبران مجلس نمایندگان و سنای آمریکا در کاخ سفید درباره عراق گفتگو خواهد کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار