رییس هئیت مدیره تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص حضور نیافتنش در جلسات هئیت مدیره گفت: من به علت مسافرت نتوانستم در این جلسه شرکت کنم.

حمیدرضا سیاسی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، افزود: ما اعضای هئیت مدیره اختلافی با همدیگر نداریم و به دلیل مسافرت به یکی از شهرها نتوانستم در جلسه امروز هئیت مدیره شرکت کنم.

سیاسی در مورد وضعیت اسپانسر جدید تیم پرسپولیس بیان کرد: اسپانسر هم‌اکنون به تعهدات خودش عمل کرده است و مشکل چندانی برای ما ایجاد نکرده است.

رییس هئیت مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص مشکل پرداخت بدهی خلعتبری گفت:‌ مدیرعامل پرسپولیس در حال رایزنی با مسئولان عجمان امارات است تا مشکل خلعتبری را برطرف کند.

وی در ادامه درباره احتمال بازگشت خلعتبری به عجمان امارات گفت: من اطلاعی از نحوه قرارداد خلعتبری با این باشگاه ندارم و به هر حال مسئولان در حال پیگیری این موضوع هستند تا بتوانند بدهی خلعتبری را پرداخت کنند.

سیاسی در مورد وضعیت نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس گفت: کادر فنی لیست بازیکنان مد نظرش را در اختیار مدیرعامل قرار داده است ما هم تلاش می‌کنیم نظرات کادر فنی را جلب کنیم.

وی درخصوص نفرات جذب شده پرسپولیس تا الان گفت: من شناخت زیادی نسبت به بازیکنان جدید ندارم و این تشخیص سرمربی بوده که این بازیکنان را جذب کند.

سیاسی درباره بدهی‌های باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: ما در حال بررسی پرونده طلبکاران هستیم تا آنها را به موقع پرداخت کنیم.

وی در خصوص شرط سیدجلال حسینی برای تمدید قرارداد گفت: موضوعی در این خصوص به من منتقل نشده است ما طبق قرارداد با بازیکنان تسویه حساب می‌کنیم و اگر بازیکنی قرارداد نداشته و مدنظر سرمربی باشد شرایط حضورش در تیم را بررسی می‌کنیم.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد:‌ تیم ملی برخلاف انتظار بازی خوبی انجام داد و توانست یک امتیاز بدست ‌آورد.

انتهای پیام/
برچسب ها: فوتبال ، بدهی ، باشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار